Har du vondt i ryggen i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Har fått litt vondt i korsryggen i det siste, særlig hvis jeg sitter for mye rett opp og ned.
Ellers har det gått overraskende greit..

Helt siden første trimester, rett under skulderbladene her også. Har nesten tatt knekken på meg!

Merker godt at jeg har mer vondt i ryggen nå som magen er blitt så stor. Blir til at en går med en svai, og det er jo ikke så bra for ryggen.

Helt siden første trimester, rett under skulderbladene her også. Har nesten tatt knekken på meg!
Ja skikkelig ubehagelig! Tenkte det hadde med for stram bh men uansett hvilken jeg går med (eller uten) så gjør det vondt. Hjelper litt med en god massasje da, enten fra samboer eller fra en massasjepute:)

Ja skikkelig ubehagelig! Tenkte det hadde med for stram bh men uansett hvilken jeg går med (eller uten) så gjør det vondt. Hjelper litt med en god massasje da, enten fra samboer eller fra en massasjepute:)
Samme tenkte jeg, har derfor brukt amme-bh siden november siden de er spileløse mykere og på det meste med to slike forlengere bak for å forsøke å gjøre ting bedre. Uten hell! Har hjulpet litt med massasje her også, men det ble jo ikke før på kvelden så hele dagen har vært pine.:facepalm:

Var også hos naprapat, hun fikk «fiksa» bekkensmertene for en periode men ryggen fikk hun aldri has på.:oops:

Back
Topp