M
Moderator Marte
Guest
Føler du at ryggen din er trøblete i svangerskapet? Du er ikkje åleine! Her forklarer jordmor Ragna kva mange opplever, kva som kan vere årsaken og kva du kan gjere med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skikkelig ubehagelig! Tenkte det hadde med for stram bh men uansett hvilken jeg går med (eller uten) så gjør det vondt. Hjelper litt med en god massasje da, enten fra samboer eller fra en massasjeputeHelt siden første trimester, rett under skulderbladene her også. Har nesten tatt knekken på meg!
Samme tenkte jeg, har derfor brukt amme-bh siden november siden de er spileløse mykere og på det meste med to slike forlengere bak for å forsøke å gjøre ting bedre. Uten hell! Har hjulpet litt med massasje her også, men det ble jo ikke før på kvelden så hele dagen har vært pine.Ja skikkelig ubehagelig! Tenkte det hadde med for stram bh men uansett hvilken jeg går med (eller uten) så gjør det vondt. Hjelper litt med en god massasje da, enten fra samboer eller fra en massasjepute