Har du/ville du.. *inspirert*

lnie

Forumet er livet
Fant denne tråden på Generelt, og kan vel si jeg ALDRI har tenkt tanken på å la barn få smake på øl[8|] Syns ikke det er det samme om han skulle smakt på kaffe, som om han skulle smakt på øl. (Men det er jo godt vi er forskjellige!) Altså, hadde jo ikke flydd i taket om det skjedde men vil jo ikke oppfordre til det eller si at det er greit.
Har du/ville du latt ungen din smake på ØL?

nope, øl gir jeg ikke til barn.

ORIGINAL: Ulva

Nei! Barn og alkohol hører ikke sammen, selv ikke en liten smak! 

[:)]

ORIGINAL: *bixit*

Nei

Enkelt og greit..

Der pappa kommer fra lager de vørterøl selv og det drikker barna også, så regner med at det er alkoholfritt, da[;)] Så det hadde jeg latt han smake på, men ikke med alkohol[8D]

Neeei,tror ikke det.. Tror jeg fikk smake på det selv da jeg var mindre,det var jo kjempe stas selv om det smakte møkk! Men nei,ikke denne karen[;)]

NEI ALDRI!!!!!!!!!!

Nei. Kommer aldri til å gi øl til mine barn. Stussa litt da vi besøkte mamma sist og hennes samboers sønn m/barnebarn var der. Jenta (på 2 år) ville bare ha øl til middagen... Alkoholfritt såklart, men jeg syns det var veldig uvant! Jentas mor er fra et tidligere østblokkland, så jeg regner med de kanskje har litt andre tradisjoner for sånt der, enn vi har. I allefall, ungen elsket øl! Og cola. Jeg fikk beskjed om å gjemme colaflasken da jeg tok meg ett glass, ellers ville ungen begynne å hylgrine etter cola. Akkurat da var jeg glad for at vi hjemme omtaler cola som voksendrikk... *kremt*

Nei, alkohol får de ikke..

Nei, det ser jeg virkelig ikke poenget med.

Skal jeg fyre opp en sigg og døtte i kjeften hans også i samma slengen? [8D]

ORIGINAL: Alexandra82

ja[8|] spør en av de på Generelt som sier at det er greit du[8D]

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Alexandra82

ja[8|] spør en av de på Generelt som sier at det er greit du[8D]

Jeg skal ta det opp neste gang jeg er i kranglehumør hehe

Back
Topp