Har du vert utro?

Mayb31

Elsker forumet
Såg en tråd på svangerskap, synes den var litt intr.
Håper jeg ikke fornærmer noen.

Svar om du har lyst. Hvordan gikk det? Hvor lenge?osv

Jeg har ikke vert utro mot min nåværende sambo, og har heller ikke noe ønske om å være det.
Har vert utro i tidligere forhold, men har liksom aldri "betalt" for det.
Har bare hatt "one-night-stands" utroskap, men har alltid tilstått til typen og da har det vært ok.
Obs obs...høres ut som jeg kanskje har vert notorisk utro, det har jeg ikke!

Nope, og ikke kommer jeg til å være det heller! Er totalt imot utroskap!

I hele mitt liv har jeg vært utro en eneste gang, og da fikk jeg så dårlig samvittighet etterpå at jeg gjorde det slutt med den bedratte, intetanende kjæresten. Vet med meg selv at jeg ville aldri kunne gjøre det igjen!

nei det har jeg aldri vært.har heller ikke vært inne på mine tanker å være det heller...

har man en kjæreste så får man holde seg der..klarer man ikke det så får man være singel...
dette er da min mening..
men det er sikkert flere som kanskje noe annet!

klem[:)]

Nei, det har jeg aldri vært og kommer aldri til å være det heller! Utroskap er noe er det verste jeg vet om! [:@]
Håper aldri jeg kommer til å bli bedratt heller, da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort....

HAr aldri vert og kommer aldri til å vere de!!

ORIGINAL: Tammis

Jeg tørr ikke svare her jeg. For jeg har vært veldig veldig veldig slem jente!!

Tammmis, nå ble jeg ikke bare litt nygerrig heller....!
Jeg har aldri vært utro mot min mann, og hadde seriøst ikke klart det heller. Men jeg var utro mot min eks for mange år siden, ble fysisk syk av den dårlige samvittigheten etterpå.

Det har jeg aldri vært og kommer heller aldri til å være det. Tenk bare hvor vondt det er for begge parter etterpå oxo. Jeg er helt i mot utroskap.

Jeg har vært utro en god del ganger nå under svangerskapet. Nå er jeg jo gravid likevel, så da slipper en jo å bruke kondom og sånn.....
NEIDA[:D][:D][:D]

Måtte bare vekke dere litt her nå så sent på kvelden[;)]
Har ikke sansen for utroskap, gitt! Håper jeg slipper å oppleve det. Har det veldig bra med mannen min, jeg![:)]

Nei jeg har aldri vært, og det har aldri vært i mine tanker heller...
Kan man ikke holde seg til den man er sammen med, så får man heller være singel.
Utroskap er ikke akseptabelt, uansett mener nå jeg...

klem [:D]

niks,det har jeg ikke.[:)]å er mer en fornøyd med han jeg har.[:D]

...ganske teit tråd da egentlig, når jeg tenker meg om.
ALLE her inne er gravid eller prøver å bli eller har nettopp fått barn, sikkert ikke utrskap som er mest aktuellt da men ...
Kanskje i noe har skjedd tildligere???

ja jeg svarte på om jeg noen gang hadde vert det liksom.ikke akkuatt nå,for som du sier er det vel en dårlig tid å vøre utro på[:D]vist det er noe som hetter det[:D]

liker meg best sammen med den samme jeg,som jeg føler meg tryggest med.mye bedre det en en one night også.men nå datt jeg litt ut her å ser at dette hører vel hjemme på sex siden??[8|]

ORIGINAL: Stardust

ja jeg svarte på om jeg noen gang hadde vert det liksom.ikke akkuatt nå,for som du sier er det vel en dårlig tid å vøre utro på vist det er noe som hetter det

Ja helt enig...når "passer" det å være utro? he he he[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp