Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen navn er på vei opp i popularitet, mens andre er på vei ned. Sjekk om du har valgt et gutte- eller jentenavn som kan trone navnetopplistene neste år.
Ser nå at det navnet det mest sansynlig blir lå langt nede på topplisten Men det gjør ikke noe. Det er et helt vanlig navn, ikke noe spesielt ved det egentlig
Lillebrors navn ligger nede på lista, men har alltid likt navnet og kjenner ingen som heter det eller noen med barn som heter det så da syns vi ikke det gjør noe
Ikke trendnavn med noen av gutta mine men hadde det vært det ville jeg ikke brydd meg. Velger navn etter hva jeg synes er fint, ikke utifra hvorvidt andre liker det eller ikke, hvor populært eller ikke det er for andre ;-)
Navnet vi har valgt ser ikke ut som det er på vei opp, men det ligger inne på topp 40 lista. Bryr oss ikke om navnet er "inn" eller ikke. Vi valgte ut fra hva vi liker og det har vi gjort på alle de tre barna vår
Det ser ikke sånn ut. Men det viktigste er vel uansett å velge det navnet man selv syns er fint Og som helst ikke er det latinske navnet på en svulst eller noe sånt
Ikke trendnavn her. Men om det hadde vært i nederste halvdel av topp 40 haddde det vært helt grei. Jeg ønsket å unngå topp 10, pappaen bryr seg ikke om populariteten. Vi valgte et navn vi liker, og som vi ikke kjenner noen som heter.