Har du valgt et trendnavn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Har du valgt et trendnavn?

Noen navn er på vei opp i popularitet, mens andre er på vei ned. Sjekk om du har valgt et gutte- eller jentenavn som kan trone navnetopplistene neste år.

Les om trendnavnene her

Velger/valgte du ett trendnavn?

Har ikkje blitt enige om navn endå, men blir mest sannsynlig ikkje et av trendnavno ;)

Ser nå at det navnet det mest sansynlig blir lå langt nede på topplisten :) Men det gjør ikke noe. Det er et helt vanlig navn, ikke noe spesielt ved det egentlig :P

Guttenavnet vårt ligger langt nede på listen og, men vet ikke om noen her som heter det ;-)

Lillebrors navn ligger nede på lista, men har alltid likt navnet og kjenner ingen som heter det eller noen med barn som heter det så da syns vi ikke det gjør noe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tydeligvis ikke :)
Fant det ikke på lista, men jentenavnet vi hadde sett oss ut lå langt nede på jentetoppen :)

Ikke trendnavn med noen av gutta mine men hadde det vært det ville jeg ikke brydd meg. Velger navn etter hva jeg synes er fint, ikke utifra hvorvidt andre liker det eller ikke, hvor populært eller ikke det er for andre ;-)

Bryr meg ikke noe om trendnavn :) Har valgt ut i fra at vi synes de er fine, og at vi ikke kjenner så mange ved det navnet :)

Gutta våre heter Tobias og Sebastian❤️

Nei har ikke trendnavn på jentene mine.

Men vi har selvfølgelig valgt navn som vi liker, ikke fordi de var lite brukt.

Nei ikke noe trendnavn her i gården :) Valgte et gammelt navn som ikke så mange heter.

Ingen av gutta mine har trendnavn i følge den lista der iallefall , heller gode gamle navn

Navnet vi har valgt ser ikke ut som det er på vei opp, men det ligger inne på topp 40 lista. Bryr oss ikke om navnet er "inn" eller ikke. Vi valgte ut fra hva vi liker og det har vi gjort på alle de tre barna vår ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei :) vi valgte Gaute da vi ikke kjenner noen som heter det og det var kun 1500 i norge som heter det :)

Ikke no trendnavn på fornavna, men mellomnavna er mer populære :)

Nei har hvis ikke det, men det gjør ikke noe. Er fornøyd med det jeg har valgt.

Bryr meg ikke om trender... Har velges det utifrå hva vi blir enig om er fint :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ikke trendnavn her. Men om det hadde vært i nederste halvdel av topp 40 haddde det vært helt grei. Jeg ønsket å unngå topp 10, pappaen bryr seg ikke om populariteten. Vi valgte et navn vi liker, og som vi ikke kjenner noen som heter. :)

Back
Topp