Har du valgt eller vil du velge et uvanlig navn til barnet ditt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Disse uvanlige navnene har heldigvis den egenskapen at de ikke rimer på noen stygge ord. :P
Men det hører vel til at navnetrender endrer seg. Navn som Bjørg, Agnes og Gunvor er lite brukt i dag.

Nei, men har internasjonale navn på ungene. Som kan brukes på både norsk og engelsk.

Har valgt veldig norske navn på mine gutter.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De fleste går i den fellen i dag at de skal velge et sjeldent navn, men så er det "sjeldne navn" som er inn for tiden så de ender opp med topplistenavn allilevel :p Med mindre du velger et som er veeeeeeldig sjeldent og ikke typisk i sjangeren Utne skriver om som klinger bra. Her blir det et veldig sjeldent navn, men ikke fordi det er sjeldent men fordi mormoren min het det og jeg synes det er fint.

Last edited:
De fleste går i den fellen i dag at de skal velge et sjeldent navn, men så er det "sjeldne navn" som er inn for tiden så de ender opp med topplistenavn allilevel :p Med mindre du velger et som er veeeeeeldig sjeldent og ikke typisk i sjangeren uten skriver om som klinger bra. Her blir det et veldig sjeldent navn, men ikke fordi det er sjeldent men fordi mormoren min het det og jeg synes det er fint.
Her har jeg sjeldent på første. Så vidt jeg kan se er hun eneste som heter det i Norge :) Selv om hun er oppkalt etter en norsk dame:)

Nå ble jeg nysgjerrig :D Hva heter hun ?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Vil helst ikke dele, da jeg ikke vil at andre skal ha det navnet, og man kan jo lett falle for det når man finner det på et forum slik. Syes det er veldig fint og spesielt om hun kan få fortsette å være den eneste i landet som heter det.

Back
Topp