Har du vært råner?

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Dle litt inspirert av den musikk tråden hær jeg nå, for kom litt minner tilbake når jeg hørte musikken. Hihi...
Rareste spørsmålet ever![:D] i know... men jeg lurer[:)] hehe...
Å i råner mener jeg litt kul bil (felger, senka, styling og anlegg)[;)] hehe...

Nei.
Har aldri skjønt poenget med råning....

Hehe:) Jupp!! Rånemiljøet her på Lillehammer er ganske stort, og det var egentlig mest for det sosiale tror jeg:) Var nok en skukkelig råne-babe en stund... HAHAHAHAHAHA!!!

Hehe...nei. Bil har lissom aldri interessert meg noe særlig....

ORIGINAL: Ellu

Nei.

signerer denne på det sterkeste:p

Ja, jeg har nok det [:D]
Savner gullet mitt. Min første bil var en svart BMW e46 sedan og er det nydeligste jeg noen gang har hatt. Savner den så innmari [:(]
Hadde mange fine turer med den ja [:D]
Legger ved et bilde og da med samme [8D]

JAAAAA [8D][:D]

Hadde en RÅTØFF audi a3:P
Full stayling å fullt bagasjerom med anlegg[8D][8D]

Jepp!! [:)] Men hadde ikke noe dyr tøff bil. Var råner på Voss eg, og der var det mange Hilux og Volvo rånere. Hehe. [:)]Så jeg kjørte en Volvo 245, 85 mod med sota ruter og anlegg! Hehe. Var også sammen med en som bygget anlegg, så ble bitt av basillen jeg og [:)] Var vel på 2 gatebiltreff på Rudskogen. Men ikke med Volvo'en [;)]

jeg vill si at jeg var en råner men ikke med drit bra bil.bare en gammel bil,men hele bagasjerommet med anlegg.:) så var det om å gjøre å stille seg på kaia og høre på mest mulig høg musikk

jess[:D][:D] hihihihi[8D] granada..[&:] myrebil dengang[:)]

ORIGINAL: BrittKari

jeg vill si at jeg var en råner men ikke med drit bra bil.bare en gammel bil,men hele bagasjerommet med anlegg.:) så var det om å gjøre å stille seg på kaia og høre på mest mulig høg musikk

samme her[8D]

Nei.

Nei.

Sign.

*kremt* også har vi meg igjen da, som fortsatt ikke har runda 20 [8D]
her skal knøttet på gatebiltreff med mamma og pappa neste år [:D]

Back
Topp