Har du vært på TUL?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Eller skal du på TUL?
Er det en spesiell grunn til at du velger TUL, eller er du bare mest nyskjerrig på mageboeren?

Håper vi får det til denne gangen og! Var i når blivende storebror var ca 10+2, sikter på samme tidspunkt nå. Var en veldig fin opplevelse :)

Denne var postet feil, så ble flyttet frå Juli til Juni :)

Skal neste uke pga IVF, også skal jeg be om to til senere, for å se at det er liv etter medisinslutt, og en rett før jul. Mannen og jeg har bestemt at vi betaler gladelig for den sikkerheten.

Hadde en 7+2 pga så mange SA. Skal på en til i uke 12, men kunne tenkt meg enda en til i mellom der også

Jeg skal den 5.november. Blitt henvist av lege pga ustabil syklus

Ble TUL da vi ikke visste termin, satt tilbake 3 uker.. Så greit å vite i forhold til 12 ukersprøvene. :)

Skal i veke 9 :) Trenger TUL for å tru på det. Hadde 2 SA før eg fekk dattera mi og det sitter i meg enda.

Er litt skeptisk til å dra på TUL jeg. Ihvertfall for tidlig. Ser for meg at det å rote der inne kan trigge noe. Men det er sikkert irrasjonelt. Trigger sikkert bare noe hvis det er noe som skal skje uansett.

Eller skal du på TUL?
Er det en spesiell grunn til at du velger TUL, eller er du bare mest nyskjerrig på mageboeren?
Vi var på TUL igår! Valgte dette da dette er vårt første barn og vi var veldig nysgjerrig! :happy:

Nå viser det seg at vi må inn igjen på mandag, da det kan hende lille har en hjertefeil.(hun var usikker, det kunne og hende at hjerte akuratt var begynt å slå skikkelig for egen maskin)

Tror det kan bli en lang helg.. :)

Tidlig i dag, uke 9❤️ Termin 02.juni

Vedlegg

• 8E67A80C-D71D-4EC9-AD5C-3FFF4AE5F0E9.jpeg
    8E67A80C-D71D-4EC9-AD5C-3FFF4AE5F0E9.jpeg
    77 KB · Visninger: 42
Vi var på TUL igår! Valgte dette da dette er vårt første barn og vi var veldig nysgjerrig! :happy:

Nå viser det seg at vi må inn igjen på mandag, da det kan hende lille har en hjertefeil.(hun var usikker, det kunne og hende at hjerte akuratt var begynt å slå skikkelig for egen maskin)

Hvor langt på vei er du?

Uff, ja - det skjønner jeg! Tiden går sakte!

Masse lykke til!

Masse lykke til på mandag. Håper det bare er at hjertet nettopp har begynt å slå slik at alt ser fint ut over helgen :)

Hadde en SA i uke 8 i starten av august, så håper jeg får en TUL nå. Bedre følelse denne gangen! Men uansett fint å vite :-)
Fikk ikke time hos fastlegen min før om to uker, så en stund å vente enda... :-|

Back
Topp