Har du vært på PRIVAT UL?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Jeg er bare nysgjerrig, da jeg selv var gravid klarte jeg ikke la være, så jeg gikk 2 ganger på privat UL.

Hva med dere?

Hadde egentlig ikke tenkt til det. Har OUL om ni uker, men så var det så mange her inne som enten allerede hadde vært, eller skulle i nærmeste framtid - så nå skal jeg om en måneds tid. :) Blir så påvirket, altså. :p

Har ikke vært på privat ul, men tidlig ul på sykehuset grunnet usikker termin. Nå er det bare 7uker til neste så da klarer jeg og vente :)

Nei, men fått to ganger på sykehuset, og skal igjen den 25 februar når vi skal på fosterdiagnostikk.

Har ikke gtått på privat ul enda, men fikk en titt på småen når vi var inne på sykehuset og fikk obduksjonsrapporten til Aron. Og så skal jeg på foster medisink ul lab i uke 12, men det er som oppfølging etter dødfødsel.

Har tenkt å bestille en over helgen. Har hatt MA 1 gang tidligere så er temmelig livredd egentlig. Har lyst å gi deg noen gode klemmer Angelica2010, for det fryktelige du har opplevd....

jeg skal på ul om 1,5 uke:-) hadde tidlig sist også:-)

Sist tok vi ul i uke 8. Da hadde vi prøvd ett år, og jeg klarte ikke slappe av før ejg visste om alt var som det skulle.

Denne gangen blir det tidlig ul, ordinær ul og ekstra ul 1 eller flere ganger.

Vi har ikke vært på privat UL denne gangen, men har vært på en tidlig på sykehuset og skal en gang til om tre uker. Hadde nok tatt en privat selv, hvis vi ikke hadde blitt henvist. Er alt for utålmodig og nysgjerrig ;)

Har vært og skal. Men den kan ikke telle første gang.. jeg fikk ikke se noen spire, og legen sa kun "jaja, jeg tror deg jo når du sier du er gravid?!"
Han kunne altså ikke se noe selv..

Men har vært på sykehuset, pga oppfølging. Skal på ny privat (hos en annen lege enn første) i sluttten av mnd :-)

Har vert ja :D

Kostet 1350 på volvat

hadde det med vesla.. har litt lyst denne gangen og :)

Ikke privat, men fastlegen min har et (gammelt) UL apparat så har besøkt prikken to ganger :) Skal på tidlig UL (henvist) nå på fredag og OUL i begynnelsen av april :D Den siste gleder jeg meg skikkelig til!!!

Har vært to ganger. Første pga blødning. Henvist av legen. Andre gangen privat pga gyn så to fostersekker og jeg ville vær sikker på om det var tvillinger eller ikke. Men viste jeg at det var den jeg mista når jeg blødde, så er en med dunkende hjerte igjen<3 kosta 500 kr.

Ja :) Var i uke 7 med storesøster og skal nå også til onsdag, da er jeg 7+6. Grugleder meg! Men jeg må bare for er så mange rundt meg som har hatt aborter at jeg blir helt smårar:(

Back
Topp