Har du vært på PRIVAT UL?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Jeg er bare nysgjerrig, da jeg selv var gravid gjorde jeg dette 2 ganger - klarte ikke la være :-)

Forrige gang var jeg på 2 private. Tidlig UL i uke 9 når jeg var å tok celleprøve og 3D i uke 27. Hadde kanskje 10 offentlige UL også da, men bortsett fra OUL så var alle etter uke 27.

Denne gangen har jeg vært privat i uke 11+4 for å stille nysgjerrigheten min:-) blir nok 3D også:-)

Jeg var med førstemann fordi jeg hadde en blødning!! Har ikke vært det denne gang- har ike noen god grunn- og har mange ganger vært på nippet til å bestille en time!!

bestillte en tidlig ul da jeg var i uke 9. Å så har fastlegen sendt henvisning til sykehuset for en, og den skal jeg ha nu på mandag (dvs uke 13) :)

Jeg hadde privat 3D ul i uke 28 med førstemann, og har hatt 3 tidlige ul denne gangen pga blødninger (uke 7, 8 og 12) Skal ikke se bortifra at det blir en privat 3D ul på slutten av svangerskapet denne gangen også :) Er jo så kjekt, og kan jo ikke få nok sv den lille i magen :) <3

Vart til privat jordmor og ul i uke 8, og dro tilbake på onsdag i uke 11.
Hun ønsker meg tilbake i uke 13, for hun ville se på navlestrengen om den har trekt seg tilbake da ;) For hun synes de er spennende å følge med på :)

Nei, med risikosvangerskap holder det leeeenge med de jeg får på sykehuset. Sist ble jeg nesten litt lei-ikke av å se at han hadde det bra,en ble litt sånn: neitakk, vi trenger ikke bilder....:-) men lurer på 3D denne gang- litt gøy å se, har ikke hatt det før og dette blir sistemann her i huset:-)

Jeg har ikke vært på privat ul, men har vært på tidlig ul hos gyn. etter eget ønske med alle mine, jeg har da blitt henvist av fastlegen etter forespørsel.

Var på 3D med første! Nå var vi på privat i uke 10 ;)

Var på privat UL i uke 8, skal dit til mandagen også :-) (er 12 uker i dag!! :-D)

jeg hadde ul i uke 5 og 6 fordi vi mista i sommer. men bestilte også en i uke 12, for å se at alt var bra :) (har ei venninne som fik litt sjokk da hun dro på tidlig ul i uke 10 og det var en forstersekk der, som tilsa 7-8 uker, men den var tom:( så jeg måtte bare sjekke, ble litt redd for at det samme kunne skjedd meg :( :) )

Skal på tidlig UL på mandag, også blir det en 3D med DVD i ca. uke 32, som sist svangerskap :) ...begge deler hos dr. Nicolaidis på helsesenter 1 i Tønsberg(privat) :)

nei, har ikke det

men har litt lyst å dra på 3d ultralyd etterhvert

Prøvde å få time til privat ul her, men umulig å få time før etter oul. Så må nok bare smøre meg med tålmodighet en mnd til :)
Skal ihvertfall på 3d ul etterhvert :D

vi var på 3D, og det anbefales virkelig:D da ble gutten så virkelig, og han er jo helt lik på bildene som de første dagene av livet sitt:D kjempe morsomt å se :D

Back
Topp