Har du vært lenge på samme arbeidsplass?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg begynte der jeg er idag rett etter videregående og har jobbet "oppover" og tatt mer utdannelse på kvelden. Til uken har jeg altså jobber i samme firma 15!!!! År

Jeg har jobbet i bemanningsbransjen mesteparten, men har innimellom blitt headhuntet til faste jobber. Da har jeg pleid å vært der i to år før jeg enten har gått lei fordi det ikke var nok utfordringer, eller slutta pga dårlig arbeidsmiljø.
Men jeg trives i bemanningsbransjen og elsker å lære nye ting, så samlet sett har jeg vel 8 år "der".

Jeg har jobbet i ganske nøyaktig 2 år.

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg har jobbet på samme sted i 8 år.

Forlot fast jobb på en videregående skole for å ta vikariat på en annen skole som låg nermere. Har nå blitt tilbudt videre vikariat g håper det kan bli til noe fast! Vert her siden januar.

Jobber i barnehage. Begynte der etter videregående. Har jobbet der i 6 år nå, fire av årene har jeg tatt førskolelærerutdanning på deltid :)

Jente 2010 & 2012 <3

4 år.. Men vært vekke siden november 2012 pga graviditet og permisjon :)

babyjente 27 Juli ♡

Har vært leeeenge i det håpløse NAV systemet vis det teller :P

Desember 2014

Bruker App

Jeg har vært her i snart to år. Vurderer litt å se etter noe nytt når jeg er ferdig i permisjon. Får ikke den utviklinga/oppfølginga jeg ønsker her. Bare sliter litt med å faktisk ta den avgjørelsen, da jeg tjener veldig godt her, og jeg har veldig fleksible arbeidsdager! :b og man blir godt vant til god lønn.. Hm..nå har jeg heldigvis 2 år på å bestemme meg :)

Litt over en måned bare! Var så heldig å finne meg fast jobb i slutten av april, og de vet allerede at jeg er gravid og det går helt fint :)

Min første faste jobb! Bra timing :D

Jobbet som svømmeinstruktør i 4 år :) men måtte slutte når jeg flytta til Trondheim for å studere :P

Jobbet som eiendomsmegler i 5år og stortrives :)

3,5 år :-)

Back
Topp