Har du vært kvalm som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Nope!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke vært kvalm en eneste gang. Trodde dette var noe nesten alle ble flr jeg ble gravid, så jeg hadde nesten forventet å bli det. Jeg føler meg kjempeheldig som har så lite plager.

Jeg har kastet opp siden uke 4 og er nå 24 fullgåtte uker til Tirsdag og kaster opp ennå. HG.

Kastet opp fra uke 5 til ca uke 17 flere ganger om dagen, fortsatt kvalm i perioder og kaster opp.

Vanvittig kvalm! Kastet opp mange ganger daglig fra uke 5 - 20. Inn og ut av sykehuset for å få intravenøs næring hele høsten... HG her også..
Er nå 22 uker på vei, fortsatt kvalm men kaster ikke opp så ofte.

Vanvittig kvalm! Kastet opp mange ganger daglig fra uke 5 - 20. Inn og ut av sykehuset for å få intravenøs næring hele høsten... HG her også..
Er nå 22 uker på vei, fortsatt kvalm men kaster ikke opp så ofte.

Godt og høre du er bedre, føler så med deg. Jeg har det igrunn likt ut og inn spesielt pga mangel på væske selv om jeg drikker litt og ofte så kommer det opp igjen får ikke gjort stort, kontroller hver uke og ny ultralyd 9 desember for og sjekke fostervannet. Det er kjedelig når det er sånn, er 24 uker i dag og holder på ennå 3 dager uten ca i mnd ellers oppkast til alle døgnets tider gjerne opp mot 15-20 ganger. Var sånn med førstemann også men ga seg når han endelig var ute :D <3 Håper det holder seg til kvalme og ikke mer oppkast for deg ;)

Ja fra uken 8 til 17 med HG og to ganger innlagt hos leggevakten. Uka 22 nå og alle symptomer er tilbake :(

Var kvalm til ca uke 20. Er 24+2 i dag. Konstant kvalm, men ingen oppkast.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Back
Topp