Har du vært fristet til å nyte alkohol i svangerskapet?

Drikker kanskje en gang i året til vanlig.. så kan ikke påstå det frister nei. Liker ikke smaken heller. Fysj!
Frister mer med spekemat som flere skriver :p
 
Frister med vin ja. Men klarer meg med den alkoholfrie ølen min.
 
Det er bare å legge en pakke salami i fryseren i 4 dager. Tar den opp og tiner og den smaker som vanlig! Jeg er så glad i salami:)
Trodde den skulle varmebehandles for å være trygg jeg?
 
I disse dager med vår i ankomst så hadde det smakt med noe i glasset, men syntes det er verre å holde seg unna spekemat - det er et reelt savn!
 
Har ikke smakt dråpen selfølgelig mens jeg har vert gravid. Men kan vèr så ærlig å si at jeg GLEDER meg til lange høstkvelder med teppe, mannen, en kald øl å kos[emoji16][emoji7]
 
Har ikke vært fristet overhode, selv om jeg av og til savner et iskaldt glass hvit vin, spesielt nå som våren kommer, men kunne aldri falt meg inn å drikke noe alkohol nå. Får se frem til sommeren, med late kvelder på terassen med et glass vin under teppet ❤
 
Det er bare å legge en pakke salami i fryseren i 4 dager. Tar den opp og tiner og den smaker som vanlig! Jeg er så glad i salami:)

Takk for tipset!![emoji4]
 
Gleder meg til å ta meg et glass vin etter fødselen men ville seff aldri hatt i meg alkohol nå liksom! :-o
 
Det er bare å legge en pakke salami i fryseren i 4 dager. Tar den opp og tiner og den smaker som vanlig! Jeg er så glad i salami:)
Ikke så lurt med tanke på at listeria overlever frysing. Må varmebehandles dersom dette skal være helt trygt å spise.
 
Ikke så lurt med tanke på at listeria overlever frysing. Må varmebehandles dersom dette skal være helt trygt å spise.
Det har funket fint for meg ihvertfall. Det stod på gilde side hjemmesider, så så forbaska farlig kan det ikke være :happy:
 
Det har funket fint for meg ihvertfall. Det stod på gilde side hjemmesider, så så forbaska farlig kan det ikke være :happy:
Ja kan gå bra uten å fryse det også, men noen ganger kan det jo gå galt og ville ikke tatt den sjangsen. Synes det er rart at det står på hjemmesiden deres da frysing ikke har noen effekt på listeria[emoji20]
 
Godt du passer på :)
Hehe, jeg pleier alltid følge matportalens råd når jeg er i tvil :) Er så mange ukyndige som gir råd her og der.
 
Nei drikker aldri så det går fint.
 
Back
Topp