Har du våkenetter ?

bebe

Forumet er livet
Hvordan sover babyen deres om natten ???
Tulla vår har snudd helt om og er våken hver natt... [&o]

Tar også imot gode råd... selvom jeg ikke tror det hjelper..

ORIGINAL: quebec

har du prøvd å vekke henne på dagen?

Lene snudde også en stund og jeg vekket henne oftere.
Er ikke helt perfekt ennå men jeg er igang med gode soverutiner iallefall.

Ja, men det er helt umulig å få henne våken.... føler vi har prøvd alt for å vekke henne og holde henne våken på dag(kveldstid.. men til ingen nytte..[&o]

ORIGINAL: bebe

Ja, men det er helt umulig å få henne våken.... føler vi har prøvd alt for å vekke henne og holde henne våken på dag(kveldstid.. men til ingen nytte..[&o]

Skift bleie ofte.....her våkner hun vertfall når vi skifte bleier[;)]

ORIGINAL: McQeen

Sover hun så sover hun, enten vi bytter bleie, skifter klær, tar henne ut og inn av bilstol, vogn, seng etc.... Er ingenting som hjelper..

vi fikk beskjed på elise at vi skulle massere under foten for det likte de ikke......

Sover hun så sover hun, enten vi bytter bleie, skifter klær, tar henne ut og inn av bilstol, vogn, seng etc.... Er ingenting som hjelper..

det er jo egentlig knall bra at hun sover så tungt da!! bare kjipt at det ikke er på natten[&:]

Har egentlig ikke så mange gode råd.. hva om du ikke lar henne spise seg stappmett til alle måltidene på dagtid?? høres kanskje helt brutalt ut.. men hun sover kanskje ikke like godt da?

Det er ikke så viktig om hun ikke blir helt våken, bare hun vokner litt. Hvis du ammer henne hver2.-3. time på dagen skal det vist hjelpe en del på natte våken. Det har hjulpet på en del her. Lea er vanskelig å vekke helt. Men jeg har kunn på henne en body og teppe inne. Og når jeg amme tar jeg av teppe. Hvis hun likevel sovner raskt på puppen tar jeg henne under foten eller bak øret for det skal vist stimulere sugerefleksen. Har hjulpet på her.

Hun er for det meste oppe og får mat og ny bleie (bæsjer alltid på seg ved 3-tiden på natta... [&:]), så legger jeg henne igjen. Men er ikke alltid hun sovner igjen på direkten, noen ganger må jeg ligge og putte inn igjen smokken som detter ut, og da er det "knirking" til den er på plass igjen. I natt puttet jeg smokk i flere timer...

du bebe kom på en ting..er jo ikke sikkert at det er det..men en venninne av meg sin sønn var ganske lik som henriette å de gikk til kiropraktor det visste seg at han var allergisk mot mme...så de måtte kjøpe sånn spesial greie på apoteket å de fikk en ny sønn....

ORIGINAL: MicroMe86

Hvordan sover babyen deres om natten ???
Tulla vår har snudd helt om og er våken hver natt... [&o]

Tar også imot gode råd... selvom jeg ikke tror det hjelper..

hvis det er en trøst har jeg det likedann!
inatt såvna han hall 9 imårrest...da hadde han være våken fra kl 01.
slik er d så å si hver dag[&o]

Akkurat slik er tulla vår også... Er som regel ikke sovnet før 08-09 om morningen.... Vi går i svime her hjemme om natten ... *dobbeltsukk*

ORIGINAL: unemoren

du bebe kom på en ting..er jo ikke sikkert at det er det..men en venninne av meg sin sønn var ganske lik som henriette å de gikk til kiropraktor det visste seg at han var allergisk mot mme...så de måtte kjøpe sånn spesial greie på apoteket å de fikk en ny sønn....

Hørt akkurat det samme... skal ta det opp med de inne på Barneklinikken når vi reiser inn der nå etterpå....
Ene naboen vår få kun mm, men når faren har ungen hjemme alene får han mme, og den står som en sprut oppigjen etterpå...
Er slik vi har det med Henriette også.... mye sprut brekninger/oppkast... I går byttet jeg klær på henne fire ganger... alt var gjennomvått av gulp/oppkast... :(((

ORIGINAL: cilly

det er jo egentlig knall bra at hun sover så tungt da!! bare kjipt at det ikke er på natten[&:]

Har egentlig ikke så mange gode råd.. hva om du ikke lar henne spise seg stappmett til alle måltidene på dagtid?? høres kanskje helt brutalt ut.. men hun sover kanskje ikke like godt da?

Maten styrer hun en god del selv da.... gir henne pupp/flaske hver 3-4 time alt ettersom hvor våken/sulten hun er.... Men som oftes må vi bare legge henne til til slutt selvom hun sover...  Puppen sovner hun som regel med, og føasken tar hun tungen på når hun har fått nok.... så ikke lett å "gjøre henne stappmett"...

Back
Topp