Har du utført en hat-handling? Eller practical joke

AnaBanana

Gift med forumet

Ble litt inspirert av tråden her om dagen hvor ei frøken skulle sende bæsj i posten, desverre så var det jo en gyldig grunn og ikke noe underholdende. Så da lurer jeg på, har du gjort noe "slemt" eller rakkerstreker ut av hevn eller fandenskap? 

Tror det slemmeste jeg har gjort er å stjele en sokk ut av hvert sokkepar til en person jeg hadde fått veldig opp i halsen.

Jeg har vært så slem en gang at den forteller jeg ikke her...

Men bf hater pepsi, så en dag helte jeg ut Colan hans og fylte pepsi i flaska og ga han det til middag...
Han merket ikke en dritt og jeg koste meg veldig :P

Eller så har jeg hatt hårfjerninskrem i balsamen til min kjære tidligere stemor... Den var rimelig stygg....

Vi festa tre strimler med woxhårfjerning på en kompis med masse hår på magen når han sov en gang, en homofil søting, telte til tre og rev av alle sammen samtidig....
Det hylet kommer jeg aldri til å glemme :P

Eller tusjet kompisen som en pokemon i trynet med spritusj etter han sovna på fest...

Bært en kar som sovna på fest og lagt han på en madrass på stranda :P

herregud det er så myyyye!

Hahahahaha!

Tror det dummeste slemme jeg har gjort var på en klassetur. Hun ene jeg delte rom med kalte meg for nerd. Makan! Så jeg tok ut alle plankene i overkøya.

Desverre så glemte jeg jo det her når vi la oss, så jeg la meg under. Hun ramla rett oppå meg. Jeg var ikke særlig glup..

Tror ikke det altså... jeg tenker bare alt jeg burde ha gjort.. :P

Men da jeg var liten og vi var på stranda, tok pappa og brødrene hans (vi har familieturer til stranden..) farmor som sov på solsenga... bar den ut og satt den ned i vannet...
Vi sluttet å gå på den stranden etter det....

AnaBanana skrev:

Hahahahaha!

Tror det dummeste slemme jeg har gjort var på en klassetur. Hun ene jeg delte rom med kalte meg for nerd. Makan! Så jeg tok ut alle plankene i overkøya.

Desverre så glemte jeg jo det her når vi la oss, så jeg la meg under. Hun ramla rett oppå meg. Jeg var ikke særlig glup..

hahahhahahahahhaha.... ikke det smarteste du har gjort :P

Fluttershy  skrev:

AnaBanana skrev:

Hahahahaha!

hahahhahahahahhaha.... ikke det smarteste du har gjort :P

Ikke mitt stolteste øyeblikk, nei 

Jeg beit min beste venninne i tommelen.

Hvorfor?   Fordi hun skrudde på lyset, når jeg ville ha det av.

Og jeg tror hun har arr enda,   selvom det er sånn 17 år siden eller deromkring.

Dollface skrev:

Men da jeg var liten og vi var på stranda, tok pappa og brødrene hans (vi har familieturer til stranden..) farmor som sov på solsenga... bar den ut og satt den ned i vannet...

Så prektig du er da 

AnaBanana skrev:

Dollface skrev:

Så prektig du er da 

pysete er vel ordet du leter etter....

vi la en råtten fisk i ventilen i en helt ny leilighet, til ei vi ikke likte helt. var noe sjalusi opplegg, husker ikke helt, for var ikke meg det gjalt. Jeg var bare med :S

Vel..

Jeg ringte anonymt til min gamle lærer som jeg aldri hadde et særlig godt forhold til, og fortalte at jeg (falskt navn) hadde blitt tilsendt en pakke med avføring med hennes navn som avsender. Fortalte og at det var min sønn (som ikke fantes) på 2år som hadde åpnet pakken, siden vi "trodde" det var i forbindelse med hans bursdag. Videre la jeg ut om hvor ufyselig jeg synes vedkommende var, og hvor uforskammet jeg synes dette var.
Stakkars dama blei helt fra seg, og begynte å gråte og greier. Jeg sa jeg hadde anmeldt hendelsen til politiet, og at hun mest sannsynlig ville bli kontaktet av politiet videre.

Dama venter vel på tlf ennå stakkar..!

Ufint, men gøy! Og vel fortjent!

åjo.. nå kom jeg på noe... det var igrunnen mer hærverk da.. meneh...
på folkehøyskolen var vi ulike internater - som av ulike grunner ikke likte hverandres beboere... det ble oss mot dem liksom... :P
Så en natt "brøt" vi oss inn (vi hadde en insider...), klinte ketchup på doen, mel rundt i gangene og kasta et par brødskiver med saltpølse under kjøleskapet... (håpet var at de ikke fant den før den begynte å stinke..)...

og hvis noen her inne var på det internatet så er jeg uskyldig.......!!!!
(For synderne ble aldri tatt..)

Nei, men jeg var på nachspiel en gang for noen år siden og da fant de jeg var med ut at de skulle legge rå kyllingfilét under panseret og rundt om på bilen til en som hadde parkert der fra vorse.. Dagen derpå var det ikke like gøy å være dem :p Eller, de holdt på å le seg skakk! Jeg også for den saks skyld :p

En gang, så hadde jeg forspill hjemme hos meg. Hver gang en venninde av meg gjekk på do, ol....så tok jeg og en annen venninde litt av sriten hennes, og fylte opp igjen med vann!:P

Jenta vart "dritings" på vann, og jeg fekk dobbelt opp med alkohol!

En annen gang, så fant jeg og ei venninde en slikkepinne som var halv spist, ute ved eit bossspann. Satt oss inn på bussen, og ville være veldig snill med nabo jenta, og tilby hun slikkepinnen, for jeg "ville ikke ha mere". veeeel, jenta ble veldig glad, og spiste slikkepinnen opp!HEhe, måtte snu meg vekk, for jeg synst det var veldig ekkelt og morsomt på samme tid!:P

Jeg og venninna mi dreit i en papirpose da vi var rund 14 år og la den på trappa til en lærer vi ikke likte. Tente på posen og ringte på døra. På avstand kunne vi se hvordan han tråkket på posen for å slukke flammene...
På ungdomsskolen var vi en gjeng som stadig fikk anmerkninger som ble notert i en gul perm og låst ned i en skuff i klasserommet. Rett før vi skulle få ordens og oppførselkarakter fikk vi for oss at vi skulle putte en kinaputt inni skuffen så permen brant opp. Fikk plass til en kinaputt gjennom nøkkelhullet til skuffen, løp ut i gangen, hørte det smalt og etterhvert begynte det å ryke... Klasserommet kunne aldri brukes igjen etterpå, det tok fyr i skuffen, pulten, veggen bak, gardinene osv... Ble aldri tatt, og skolen er nå revet 40 år på overtid....

thaliemamma skrev:
En gang, så hadde jeg forspill hjemme hos meg. Hver gang en venninde av meg gjekk på do, ol....så tok jeg og en annen venninde litt av sriten hennes, og fylte opp igjen med vann!:P

Jenta vart "dritings" på vann, og jeg fekk dobbelt opp med alkohol!

haha.. det har vi også gjort... jenta ble jo gooood og full... på sprite.. (absolut vodka den gule... haha..)

Sitter og ler meg totalt skakk her ass "Jeg og venninna mi dreit i en papirpose da vi var rund 14 år og la den på trappa til en lærer vi ikke likte. Tente på posen og ringte på døra. På avstand kunne vi se hvordan han tråkket på posen for å slukke flammene..."

huff... var engang jeg var på unge høyre-konferanse natt til 1. april så skulle kødde med lederne. de hadde lagt seg og vi fant ut at en skulle legge seg på bakken rett nedenfor verandaen på hotellet, så skulle vi vekke lederne og få dem til å tro det hadde skjedd en ulykke..

fy faaaaaaaaaen så redde de ble (et kjærestepar), han lå jo helt livløs på bakken og lederjenta sprang på rommet for å ringe ambulanse og ledergutten sprang nedover trappene i fullt firsprang...

de var ikke særlig blide da de fant ut at det var en kødd og vi gikk og la oss fort etterpå ja!

Sannheten skrev:
Jeg og venninna mi dreit i en papirpose da vi var rund 14 år og la den på trappa til en lærer vi ikke likte. Tente på posen og ringte på døra. På avstand kunne vi se hvordan han tråkket på posen for å slukke flammene...
På ungdomsskolen var vi en gjeng som stadig fikk anmerkninger som ble notert i en gul perm og låst ned i en skuff i klasserommet. Rett før vi skulle få ordens og oppførselkarakter fikk vi for oss at vi skulle putte en kinaputt inni skuffen så permen brant opp. Fikk plass til en kinaputt gjennom nøkkelhullet til skuffen, løp ut i gangen, hørte det smalt og etterhvert begynte det å ryke... Klasserommet kunne aldri brukes igjen etterpå, det tok fyr i skuffen, pulten, veggen bak, gardinene osv... Ble aldri tatt, og skolen er nå revet 40 år på overtid....

Hahaha oi! Jeg trodde sånt bare skjedde i amerikanske filmer 

Back
Topp