Har du tro på at en pause kan redde...?

OdaM

Elsker forumet
..forholdet?

Har du hatt en "pause" i et forhold før?
Hva skjedde isåfall etter det? 

Har du tro på at en pause kan fungere i et forhold som er på vei mot slutten?

jeg personlig har ikke troen på det nei, derfor har jeg aldri hatt det.

enten må man jobbe, ellers er det slutt.

men det kommer ann på hver enkelt. dette er bare min mening

¤Sunshine¤ skrev:

Helt enig! Har ikke troa på pause jeg heller. Forhold er noe man konstant må jobbe for, og da hjelper det ikke å ta seg fri noen uker.

¤Sunshine¤ skrev:

Jeg tror det kan fungere! 

Hva om begge har lenge vært veldig tett oppå hverandre, og småting kan irritere noe voldsomt.. Så tar de en pause, til de innser at de faktisk ikke kan klare å leve uten hverandre heller, men at forandringer må til.. 
Jeg har vanskelig for å tro at det ikke har skjedd

Jeg har overhodet ikke noe tro på det, selv om jeg har sett det funke i to forskjellige forhold. Og begge parene endte opp som godt gift lell <3

Tror en pause med regler kan få forholdet bra igjen om det har vært dårlig ja. Med regler vil det si at man fortsatt er sammen, ikke får drive med andre, men ikke bor sammen for en periode. Da finner man fort ut om forholdet er noe å satse videre på ut i fra de følelsene man har når man er alene.

DenicaD skrev:

"pause" nei.... det finnes ikke.. egentlig

ett brudd.. Ja ;)Har vært igjennom det selv.

Hva mener du? Ordlegg deg enklere

Gollemor skrev:
Jeg har overhodet ikke noe tro på det, selv om jeg har sett det funke i to forskjellige forhold. Og begge parene endte opp som godt gift lell <3

Hvordan kan du ikke tro det, hvis du selv har sett det med egne øyne? 

Nja, kanskje. Har ikke prøvd det selv, men har et vennepar som hadde pause en stund og nå er godt gift :)

MiniBolle2012 skrev:
Tror en pause med regler kan få forholdet bra igjen om det har vært dårlig ja. Med regler vil det si at man fortsatt er sammen, ikke får drive med andre, men ikke bor sammen for en periode. Da finner man fort ut om forholdet er noe å satse videre på ut i fra de følelsene man har når man er alene.

Sign

¤Sunshine¤ skrev:

Signerer.

altså... jeg tror ikke på det altså. Det jeg heller har litt tro på er at man kanskje trenger å sove borte en kveld eller to for å få litt "luft" liksom. Har ikke gjort noen av tingene selv, så har ingen erfaringer

Tror ikke det er noe fasitsvar på det.
For noen så kan det være det som trengs for at man innser at man ikke kan leve uten den andre.
For noen så kan det være det som trengs for at man innser at man kan leve uten den andre.

Men jeg har et inntrykk av at det ofte betyr at det egentlig betyr slutten, at det er en grunn til at man tar pause liksom. Og det skal en del til før man tar pause, så da er det ofte en stor grunn.

Jeg mener at en må kjempe for et forhold
For noen kan løsningen være at de får litt avstand bare for å tenke igjenom hverdagen og etc.
For meg så hadde det ikke kommet på¨talle om å flytte fra hverandre i en periode for å redde på den måttenn har både medgang og motgang i forholdet og da må en regne med at ting kan gå i bølger.

¤Sunshine¤ skrev:

enig

Nei, det har jeg ingen tro på .. enten så er man sammen.. ellers så er det slutt..

Husker da jeg var mindre.. typ 17-18 år.. så var det pause.. men man ble jo aldri sammen igjen.. så jeg har ingen tro på det

nei.

Spørs jo hvor nært slutten forholdet er.. Det kan nok få en til å se om man savner hverandre eller om man virkelig da skjønner at det er dette man vil, være alene!

Tror det kan funke kjempe bra!

Jeg tror det kommer litt an på hva en forventer en skal finne på i denne pausa. Skal en bruke den til noe konstruktivt som kan føre til at en kommer nærmere hverandre, eller skal en feste, date, og leve livet? I så tilfelle tror jeg en pause er kroken på døra. 

Back
Topp