Har du trent i dag?

Haha, ville du ikke trene foran besøket?:p det hadde ikke jeg heller gjort:p det får være grenser:p

Vi og prøver å kun holde det til lørdager, men ikke super streng som sagt! Da sprekker jeg med en gang:p rart det der, så utrolig mye mer fristende snop er når det er "forbudt":p men nå vil jeg egentlig ikke ha selv om vi har store mengder i skuffen etter mannen var i utlandet, og han da MÅ kjøpe m&m's til meg bla:p vil ikke ødelegge treningen:) og både mannen og mamma sa de kunne se forskjell på meg:) hurrrraaaa:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har du noen gode oppskrifter til lørdagsmat?:) skal være alene imorra kveld, mannen skal ut, og jeg skal ha alenekveld! Gleder meg:) hihi! Da er planen at lillegutt skal sove godt og ikke våkne utenom for mat. Mor skal slappe av, spise god mat & godis :) lese blad, se film! Egenpleie <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 10 - Level 1 unnagjort! :)
Da er det å begynne på level 2 i morgen :p Mannen har ferie nå, så han skal være med på treningen fra mandag av :D Spennende!

Hmm,når jeg skal kose meg skikkelig pleier jeg å lage meg en kyllingfilet med tomat og chilli inni, og paprika og løk rundt på bunnen (har det i en lasagneform), og har det i ovnen på 200 grader i en 30-40 min. Også har jeg masse ferske grønnsaker som jeg steker på pannen :) sunt og ikke minst kjempe godt!
Eller man kan lage en god salat med masse rart oppi, :rolleyes:

Så deilig å være litt alene da :) Får håpe lillegutten sover godt, så du får slappe av max :)
Gler meg til i morgen selv, jeg har etterlengtet litt snop for å si det sann ;)
 
Nam, det hørtes skikkelig godt ut:) det all jeg teste imorra el mandag:) haha, blir vist bare ostesmørbrød på meg i dag:p rekker ikke å lage noe spesielt som jeg hadde tenkt!

Vi har hatt en sånn kjekk dg sammen:) kost oss masse! Så god gutt<3 nå sover han, og håper han sover godt og ikke våkner noe. Fingers crossed!!!:)

Hvordan gikk level 2 synes du? :) jeg gav ALT i dag, og jeg klarte å gjøre litt mer push ups på den første øvelsen der du går ut i push Ups! Fornøyd:)
 
Hihi, ostesmørbrød er jo godt det :)
Så bra dere har hatt det kjekt! Håper han sover noda, så du får kose deg litt alene:)

Jeg synes nesten level 2 var lettere enn level 1 :eek: Men push up greierne var tungt! å pluss, det er SÅ VARMT her nå, er jo 26 grader UTE! Så tok på vifta, så jeg fikk litt luft på meg :p hihi
 
Hihi, ostesmørbrød er jo godt det :)
Så bra dere har hatt det kjekt! Håper han sover noda, så du får kose deg litt alene:)

Jeg synes nesten level 2 var lettere enn level 1 :eek: Men push up greierne var tungt! å pluss, det er SÅ VARMT her nå, er jo 26 grader UTE! Så tok på vifta, så jeg fikk litt luft på meg :p hihi

Synes du? =) Du er sikkert i mye bedre form enn meg, jeg synes level 2 var tungt,men ble lettere og lettere for hver dag:) Level 3 var TUNGT. Svetten renner - digg!!! :)

Veldig varmt her og om dagen, må ha terrassedøren åpen! Hvor i landet holder du til?
 
Dag 2 - Level 2 gjennomført! Litt tyngre øvelsene i dag faktisk, kanskje det er pga godteriet i går?:rolleyes::oops:

Haha, jeg er ikke i god form :eek: Vet ikke hva som gjør at det er lettere :p

I dag er det kaldere heldigvis! Deilig :) Jeg bor på sunnmøre, du da?:)
 
Hehe, måtte ha litt snop i går jeg og :) NAMNAM!! Spurte mannen i dag; kan jeg væresåsnill få litt nam i dag og?0=) *smile veldig pent*

Han har besøk av noen kompiser, og de spiste kake, men jeg tok tak i meg selv og spiste ikke =) VELDIG fornøyd med tanke på at jeg var veldig snopesyk=P hihi. Nå har manne ferie,og da er det lett for at det kan skli litt ut =P Men har vært så flink nå, og vil ikke ødelegge! :)

Kaldere her og i dag, men varmen er for fullt tilbake imorra el tirsdag. Meldt 26 grader en dag =0 Er fra Bergen :) Men er fantastisk deilig å gå tur i dette været da:)

Imorra tenker jeg kanskje jeg skal unne meg litt ekstra gå til frisøren :) Lyst å fikse stripene mine. (ikke gjort det på over ett år=O).
 
Så flink du er!:) Er ikke så lett å motstå nei :rolleyes: ;) Har skjerpet inn veldig her også!

Ja, er kjempe deilig å gå tur i varmen, å få litt sol på kroppen :) Det skal visst bli en kjempe sommer i år, så håper på det!

Er lov å unne seg litt egenpleie, spesielt når det er så lenge siden :D
 
Dag 2- level 3 check!:)

Det var digg å dra til frisøren:) 2,5 t egenpleie:) hihi! Dyrt, men verdt hver krone:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 3 - Level 2 gjennomført :) Nå har mannen og hengt seg på! Og jeg klarte det bedre enn han faktisk (og han som er så trent, overkroppen i hvertfall)!

Men jeg var på bodypump her en dag, og han treneren sa det at de guttene som er skikkelig ¨pumpa¨, klarer nesten ikke å gjennomføre en bodypump time pga det er en heilt annen form for trening. Samme med Jillian sitt treningsprogram her, det er tempo i det! Synes det var bare en litt ¨gøy¨ ting å få vite :)

Så deilig det må være!:D Tror jeg skal ta meg en massasje time eller noe en dag :) Har sluttet å farge håret da jeg kom fram til at jeg ikke vil bruke over 10 000 kr i året på det :) også blir håret så mye sunnere å friskere :p
 
Dag 3 - Level 2 gjennomført :) Nå har mannen og hengt seg på! Og jeg klarte det bedre enn han faktisk (og han som er så trent, overkroppen i hvertfall)!

Men jeg var på bodypump her en dag, og han treneren sa det at de guttene som er skikkelig ¨pumpa¨, klarer nesten ikke å gjennomføre en bodypump time pga det er en heilt annen form for trening. Samme med Jillian sitt treningsprogram her, det er tempo i det! Synes det var bare en litt ¨gøy¨ ting å få vite :)

Så deilig det må være!:D Tror jeg skal ta meg en massasje time eller noe en dag :) Har sluttet å farge håret da jeg kom fram til at jeg ikke vil bruke over 10 000 kr i året på det :) også blir håret så mye sunnere å friskere :p


Så gøy at mannen er med! Her har mannen vært med i snart 10 dager, og han blir sliten! men det er motoiverende når vi er to so mhopper og svetter, og da blir det liksom til at man "må" gjennomføre det=) Men igår var jeg såsliten, følte det var et kav å komme meg igjennom øvelsene. I tillegg trente vi etter lillegutt hadde lagt seg og han våknet sikkert 10 ganger =/ Utrolig kjedelig..

Åååå, massasje må du ta deg tid til, det er jo bare rett og slett nydelig =) Vi skal på spahotell i helgen, hihi. Ferie :)

Ja, jeg har jo ikke stripet håret på 1,5 år, så følte virkelig jeg trengte en liten oppfrisker:) Og ble så fornøyd. Har følt meg så kjedelig på håret lenge, ikk gøy. Men som du sier, er svindyrt, og jeg er heller ikke villig til å betale så mye i året, men en gang innimellom må jeg :) Bruker ingen stylingprodukter e.l så da tenker jeg håret mitt tåler litt striping :) hihi.

Egenpleie er viktig, spesielt nå etter lillegutt kom:) Viktig å ta vare på ho mor:)hihi
 
Ja, er kjekt at han også er med :) Får litt ekstra boost :)
Jeg trener alltid når lillegutt sover, for da pleide mannen å ta han om han våknet. Nå trener jo vi begge, så nå håper vi bare han ikke våkner før vi er ferdig :p Hehe :)

Åh, spa hotell hørtes hele fantastisk ut! :D Det skal vi garantert på en gang!
Ja, viktig å ta vare på ho mor :)
 
dag 3 -level 3 check :)

I dag trente før lillegutt sovnet, skulle ikke risikere det samme som i går=P Og lillegutt tror jeg underholder han, og ler og smiler =P artig:) Kanksje han synes jeg ser litt rar ut der jeg hopper og spretter og svetter=P
 
Dag 4- level 3 gjennomført:) trente med en venninne, var som å trene med jillian michaels:p snakk om å bli pushet:p men DIGG!!:)
 
Dag 4- level 3 gjennomført:) trente med en venninne, var som å trene med jillian michaels:p snakk om å bli pushet:p men DIGG!!:)

Så kjekt! :) Jeg synes det er godt å bli pushet! Gir en ekstra god følelse etterpå :)

Jeg tror jeg må stå over i noen dager :( Jeg har klart å skade foten min, så klarer nesten ikke å gå på den..
Så kanskje bare trene overkroppen i noen dager..
 
Dag 5 - level 3 check :) det er sykt tungt å trene i denne varmen synes jeg:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp