Har du trent i dag?

Prøvde meg på 6 week sixpack i går. Tungt! Også fikk jeg plutselig så veldig vondt i bekkenet :|
 
Du har så veldig rett blitz! 30 min hver dag er anbefalt og det er virkelig ikke så lenge!:) kan ikke tenke at dette kun varer 30 dager så dropper jeg å trene:p er ufattelig deilig å være i bevegelse og svette litt:) går tur hver dag og føler jeg er på beina hele dagen, men kjenner det er godt å skikkelig svette!:) Hihi.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Prøvde meg på 6 week sixpack i går. Tungt! Også fikk jeg plutselig så veldig vondt i bekkenet :|

Ikke bra at du fikk vondt i bekkenet. Kom det mens du trente el? Hvordan er det i dag? Kanskje prøve å ikke å presse deg for mye- ta enklere versjonen hvis det finnes?!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så flink du er Missy! :)Er det mye tyngre med Level 2?
Dag 5 - Level 1 unnagjort! Jeg fikk ikke trent på torsdagen da vi hadde en liten umulius i hus!
Men jeg gikk tur med oppoverbakker! Så litt ble jo det uansett :)
 
Jeg synes den er en god del tyngre enn level 1. Er mye i plankestilling og det synes jeg er veldig tungt. Men merker det blir litt lettere for hver dag:) har tom fått med mannen:p hihi!
 
Dag 6- level 2 gjennomført!:) i dag var det tungt! Har i tillegg vært ute på 2 trilleturer som tilsammen ble 4,5 time! Ble solbrent:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 8 - Level 1 gjennomført!

+ jeg har gått lange turer i finværet og rocket med rokkering med vekt på (blir daglig det også nå) :)
Men jeg unngikk å bli solbrent! Missy, du må huske solkrem, hihi :rolleyes:;)
 
Ohhhh, rockering med vekt på, er det bra?!:)

Hihi, solkrem legges herved ned i stellebagen:p er kjemperød på skuldrene:0 Ops!
 
Håper på det ihvertfall! Hørt det gir resultatet ang å få flat mage :p
Litt vondt første gangene, men så går det over :)

Gjorde samme tabben her en gang jeg også! Så nå er jeg veldig påpasselig å smøre meg godt inn :D
 
Dag 9 - Level 1 gjennomført :)

Hvordan går det med dere andre? Er stille på denne tråden synes jeg :p Jeg blir ihvertfall motivert av å høre at andre trener også :D
 
Dag 8 - level 2 gjennomført :)

Jeg er helt enig med deg blitz, blir veldig motivert å høre at andre også trener :) Synes du level 1 er lettere? Merker du stor forskjell fra dag 1 til nå? :) Er du flink med kosten? Jeg merker jeg synes det blir litt lettere for hver dag, tom prøver med påpush ups stående (får det ikke helt til enda da..men den som intet prøver, intet vinner.. ekke det noe sånn?=P). I tillegg merker jeg at jeg synes det lettere å være konsekvent med kosten, og spise så sunt som mulig:) Alltid vært veldig opptatt av lage ting fra bunnen, da vet jeg hva jeg putter i meg:) MEN for meg er det viktig å ikke nekt emeg ting, da vet jeg at jeg sprekker. =P Men har nå holdt på i 18 dager, og har kun spist sjokolade 3 ganger, og jeg har spist lite =) *stolt* hihi
 
Fikk ikke fullført dag 10 i går, da jeg hadde utrolig mye på agendaen og på kvelden hadde vi besøk (lite lyst å stå å trene foran dei) :p Så må ta den i dag! Kjenner jeg blir litt ¨tom¨ inni meg om jeg ikke får tatt øvelsene :eek:

Jeg synes level 1 er blitt lettere (klarer å yte mer), men blir like mye svett etterpå ja! (jeg er i så dårlig form at det er en skam :oops:)........
Men det er deilig da! Å det er kjekt å føle og se at jeg klarer å yte bedre! :)

Så flink du er Missy :D! (er lov å unne seg litt av og til, går ikke ann å kutte det ut HELT) Jeg prøver å være flink med kosten! Her har mannen og jeg inngått en avtale om at det er bare Godteri på lørdager. Å det har vi klart hittil :D Jeg også er veldig flink til å lage mat fra bunnen av, som du sir; liker å vite hva man putter i seg :)
 
Dag 9 - level 2 gjennomført:) lillegutt tror jeg underholder han der jeg hopper og svetter:p han sitter å smiler og ler, Hihi:) *smelt*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp