Har du trent i dag?

Åh, dere er skikkelig flinke! Jeg vil fortsette på six week sixpack snart, men har så mange husprosjekter nå som jeg heller vil prioritere først. Jeg kommer nok aldri til å få noe sixpack men merket jo at jeg ble mye strammere av 30 day shred så det blir nok bra uansett! Vekta går sakte men sikkert nedover, jeg er ganske flink til å spise mindre enn jeg gjorde før. Veier 2 kg mindre nå enn da jeg ble gravid faktisk. Men da hadde jeg litt å gå på da... Jeg vil ned 4-6 kg til, så er jeg fornøyd.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går treningen folkens?

Imorra er dagen jeg begynner på 30 days shed. Fant ut jeg bare måtte sette meg en dato, og GO FOR IT!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 5 - level 1 check!!

Dårlig med oppdatering her jenter, så prøver igjen; hvordan går treningen?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bedre seint en aldri!

Dag 1 - level 1 gjennomført :) (Var ikke i like god form som jeg trodde) :oops:
Men godt var det!
Følte meg passe dum da mannen var her å smug kika, men det får bare vær! :p

Men ellers går jo jeg tur hver dag da, så det er jo bedre enn ingenting :D
 
Bedre seint en aldri!

Dag 1 - level 1 gjennomført :) (Var ikke i like god form som jeg trodde) :oops:
Men godt var det!
Følte meg passe dum da mannen var her å smug kika, men det får bare vær! :p

Men ellers går jo jeg tur hver dag da, så det er jo bedre enn ingenting :D


Jippi., så bra vi er to som gjennomfører nå :) Hehe, fikk samme opplevelse; wow, formen var ikke sånn som jeg trodde =P Haha. Synes det er SÅ tungt med push ups + jeg må ta de p knærene. Men rett ska lvære rett, jeg merker det er en smule lettere i dag enn første dagen :p

Tur er trening det og! Går selv tur hver dag, balsam for sjelen :)
 
Dag 2 - level 1 gjennomført!

Var faktisk en del lettere i dag, enn i går :) Jeg er faktisk skikkelig motivert for trening nå!
Så når jeg er ferdig med 30 days shred, tror jeg pina med jeg skal begynne med Jillian Michaels Body Revolution :) Her skal jeg ned i vekt før nestemann! :)
 
Dag 10 - level 1 check :)

Imorra er det level 2 - iiikkk! Spent på hvor tungt det er !!

Hva går den body revolution ut på?
 
Dag 10 - level 1 check :)

Imorra er det level 2 - iiikkk! Spent på hvor tungt det er !!

Hva går den body revolution ut på?

Ja, spennende å se hvordan level 2 blir når jeg er kommet meg dit :p!
Skjønt det slik at den går over 90 dager, å skal vær MYE tyngre og mer effektiv :)
 
Wow, 90 dager hørtes litt lenge ut:p Hehe! Synes det er passe med 30 dager - motiverende å se om det er forskjell på meg fra dag 1 til dag 30 ! Har du målt deg og sånn? Gjort noen flere grep enn treningen? Jeg har målt & veid meg. Er bevisst på kostholdet!(mer enn jeg pleier- unngår småspising). Merker har lyst å fortsette å trene når jeg er ferdig denne, det er kjempedeilig:) får se hva jeg sier etter level 2 og 3 :p

Dere som er ferdig med 30 days shred, fikk dere noe resultat?
 
Wow, 90 dager hørtes litt lenge ut:p Hehe! Synes det er passe med 30 dager - motiverende å se om det er forskjell på meg fra dag 1 til dag 30 ! Har du målt deg og sånn? Gjort noen flere grep enn treningen? Jeg har målt & veid meg. Er bevisst på kostholdet!(mer enn jeg pleier- unngår småspising). Merker har lyst å fortsette å trene når jeg er ferdig denne, det er kjempedeilig:) får se hva jeg sier etter level 2 og 3 :p

Dere som er ferdig med 30 days shred, fikk dere noe resultat?

Hehe, det er jo anbefalt å trene 30 min per dag :) Så da tenker jeg at det er ikke lenge med tanke på at det er 30 min med øvelsene :p
Om jeg får resultater av disse, og blir i relativ god form, slepper jo jeg å bruke drøssevis av penger på treningssenter :p Og jeg får faktisk TID til å trene når jeg gjør det hjemme!

Jeg har tatt vekten, men ikke målt. Men tror jeg skal måle og ta bilde slik at jeg SER resultatene :)
Jeg prøve å være bevisst på kostholdet, men må nok være LITT strengere ser jeg :rolleyes:
Ellers går jeg tur å prøver å være i bevegelse hele dagen :)

Føler jeg har blitt veldig trenings bevisst nå, slik at jeg er i bedre form til nestemann (da jeg hadde noen kg for mye før jeg ble gravid, og nå er jo det mer :() Så vil bli kvitt det jeg fikk under graviditeten + ekstra :)
 
Back
Topp