Har du tisset deg ut i voksen alder??????

Vand

Forumet er livet
[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
 
Nei, det har jeg faktisk ikke.. [:D]
 
Nei det kan jeg i alle fall ikke huske..... Muligens bare "skvettet" litt, haha [8D]
 
Hahahaha... Huske jeg måtte nyse da jeg var gravid og tissetrengt... Kom en liten dråpe og 10...[8D][8D]
 
ORIGINAL: *MissMe*

Hahahaha... Huske jeg måtte nyse da jeg var gravid og tissetrengt... Kom en liten dråpe og 10...[8D][8D]



ÅÅÅhhhhh det var GRUSOMT!!!!!!!!!!! Og Emmeli lå så langt nede, presset skikkelig på blæra! Gikk på do hele tiden[:'(][:'(]



Jeg har faktisk gjort det............ En gang for "hundre år" siden hadde jeg urinveisinfeksjon.... var skikkelig plaget og måtte tisse hele tiden[&o] Ei natt drømte jeg at jeg satt på do, og da tisset jeg meg ut i senga[&o] Fy faen det var flaut!!!!! For mannen lå jo også der! [&:] Vi som snakker om alt har faktisk ALDRI nevnt dette siden............................................

(og nå deler jeg det med verden på internett[8D])
 
ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: *MissMe*

Hahahaha... Huske jeg måtte nyse da jeg var gravid og tissetrengt... Kom en liten dråpe og 10...[8D][8D]



ÅÅÅhhhhh det var GRUSOMT!!!!!!!!!!! Og Emmeli lå så langt nede, presset skikkelig på blæra! Gikk på do hele tiden[:'(][:'(]



Jeg har faktisk gjort det............ En gang for "hundre år" siden hadde jeg urinveisinfeksjon.... var skikkelig plaget og måtte tisse hele tiden[&o] Ei natt drømte jeg at jeg satt på do, og da tisset jeg meg ut i senga[&o] Fy faen det var flaut!!!!! For mannen lå jo også der! [&:] Vi som snakker om alt har faktisk ALDRI nevnt dette siden............................................

(og nå deler jeg det med verden på internett[8D])


Da kan du trøste deg med at det har jeg gjort og....men jeg rakk og knipe igjen så ikke hele blæra rakk og tømme seg...[8D]
 
Nei, men var seriøst redd for det i perioder under graviditet og i den første tiden etter fødslene...
Og det er virkelig ikke noe stas å måtte gå rundt å vere småstresset på altså [&:]
Har all medlidenhet for de som lider av inkontinens [:o]
 
hadde fortrengt det men når jeg hadde alvorlig urinveisinfeksjon og vært på legevakt i en evighet uten å gå på do tisset jeg meg ut før jeg kom meg ut av bilen... Fy søren jeg er glad jeg har lsutta å være plaget med det!!![:'(][:'(][:'(][:'(]

Hadde det minst 1. gang i halvåret i flere år.
 
Voksen og voksen!
Skulle på håndball cup i skien!
Kjørte buss med hele laget +noen til. Og ikke lenge etter siste stoppet så måtte jeg selvfølgelig på do!
Buss sjaføren ville ikke stoppe (ikke ville jeg mase heller , var veldig sjenert) Så etter en haløvtime trekvarter ja så måtte det jo ut!

Tror det var den værste dagen i mitt liv! Så utrolig flaut. Og i ett sete i tillegg! (14 år)[&:][:-][&o][:(]
 
nei, husker siste gang var nå jeg hadde på med vinterdressen og ski... huff... gikk på barneskolen!

vi bodde 50 m fra skolen, gikk på ski hjem for å gå på do, der var d låst... rente tilbake til skolen, akkurat da jeg var fram tissa jeg meg ut[&o]
 
ORIGINAL: *MissMe*

Hahahaha... Huske jeg måtte nyse da jeg var gravid og tissetrengt... Kom en liten dråpe og 10...[8D][8D]
 
ORIGINAL: Tjukkaaa

definer "voksen"[8D]



fra 13 og oppover[8D]
 
ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

definer "voksen"[8D]



fra 13 og oppover[8D]

Da er svaret ja[8D]
 
Back
Topp