Har du tid til egenpleie?

M

Moderator Eve

Guest
Tar du deg tid til egenpleie?
Evt hva da?

Her er det fiksing av bryn månedlig og en litt lengre dusj i ny og ne...
 
Ikke noe mindre enn før, eneste at de lengste dusjene og barbering av legger etc skjer når mannen har kommet hjem fra jobb. Men jeg har aldri brukt noe mye tid på såkalt "egenpleie" uansett. :p
 
Hva er egenpleie? Jeg dusjer. :knegg:
 
Frisøren en gang i året er vel det jeg klarer :p
 
Tid skulle jeg nok fått til da begge barna sovner før 20. Og en samboer som kan være med barna evnt. Men kan vel ikke si jeg gjør så mye annet enn en lengre dusj innimellom. Utover det så bryr jeg meg ikke stort, og har heller aldri gjort det.
 
Føler det ikke er noe jeg gjør ofte :hilarious: utennom å ordne bryna mine, men tar som regel litt tid hvis jeg ikke skal rekke noe. Frisør går jeg sjeldent til siden jeg farger og klipper håret selv, men som regel er bare i tuppa og luggen :joyful:
 
Farger og klipper håret innimellom og nettopp friska opp tatovering på bryna, noe som bare er helt fantastisk i hverdagen [emoji1305]
 
Ja, men mest dusj, barberer meg, litt hudpleie og farging av bryn.. dette gjør jeg selv hjemme på badet. Bestiller meg en frisørtime hver 6 mnd ca.
Så ikke så mye velvære her..

Men har kjøpt meg nye sko og en ny genser den uka her. Og det er godt. Som regel prioriterer jeg alt på barna og jeg går i gamle klær.
Føler meg bra med noe nytt
 
Blir nok mest en dusj og fiksing av bryn evt som jeg gjør selv :joyful:
Hadde gitt mye for en massasje og en skikkelig pedikyr, selv om jeg ikke er så opptatt av sånt så kjenner jeg at kroppen hadde hatt godt av det :)
 
Veldig lite. Blir i såfall når jeg får innfall om det på kvelden etter at eldstemann har lagt seg.
 
Back
Topp