Har du testa ut babykino?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Kva synest du om det? Klarte du å slappe av og nyte filmen? :)
 
Hadde flere turer da mini var baby. Gikk veldig fint de første månedene da det kun var amming eller soving, men på siste filmen ved ca 5mnd alder lå han og kompisene på gulvet og stjal leker fra hverandre og prøvde å krabbe vekk.

Får se om det blir noe kino denne gangen. Er styr å komme seg avgårde
 
Jeg bor ikke langt fra en kino og kunne tenkt meg å prøve dette. Elsker vanligvis å gå på kino. Men er det bare vanlig kino med lavere volum - eller er det lysere i salen også? Og kan man ta med vognen inn i salen?
 
Jeg bor ikke langt fra en kino og kunne tenkt meg å prøve dette. Elsker vanligvis å gå på kino. Men er det bare vanlig kino med lavere volum - eller er det lysere i salen også? Og kan man ta med vognen inn i salen?
Var lysere. Og lov med babygråt.
Stort sett ikke lov med vogn pga plass/rømningsveier men får et sete til deg og et til baby så du kan ta med vognbag feks
 
Var lysere. Og lov med babygråt.
Stort sett ikke lov med vogn pga plass/rømningsveier men får et sete til deg og et til baby så du kan ta med vognbag feks
Ok. Bestiller man da to billetter, eller bare en? Må få kjøpt meg lås til barnevognen... Er vel sikkert like populært å stjele vogner som sykler?
 
ne
Ok. Bestiller man da to billetter, eller bare en? Må få kjøpt meg lås til barnevognen... Er vel sikkert like populært å stjele vogner som sykler?
En billett.

Jeg var med nr 1 og nr 2, kanskje vi tar en tur med lille også.
 
Back
Topp