Har du tenkt til å ta bilder av magen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Eller gjør du det allerede?

Noen tar jo bilder hver uke, hver dag, mens andre, tar bare bilder en gang innimellom.

Hva tenker dere å gjøre?

Jeg tar bilde hver uke. Har begynt nå, for å få med meg utgangspunktet. Gjorde det i begynnelsen sist, men angrer veldig på at jeg ikke gjorde det hele veien!

Tenker jeg tar hver uke , begynner nå snart :)

Tar hver uke [emoji6]

Nei. De kommer bare til å bli liggende på dataen. Men tar bilder underveis av andre ting og da blir jo magen med etterhvert :p

Tok magebilde fra uke 15 med alle mine 1 gang i uka. Og siste bilde tok jeg før vi dro på føden . Også ble det tatt ett når jeg kom hjem fra føden ;)
Artig å se på i ettertid.

Tok magebilde fra uke 15 med alle mine 1 gang i uka. Og siste bilde tok jeg før vi dro på føden . Også ble det tatt ett når jeg kom hjem fra føden ;)
Artig å se på i ettertid.

Husker jeg stod i dusjen på føden og sa til mannen at vi skulle ta bilde når jeg kom ut. Det glemte vi.. synes det er veldig synd i dag, og ikke ha det siste bildet av magen[emoji51]

Tok bilde gjennom hele forrige graviditet hver uke fra ca uke 14. Blir nok å gjøre det denne gangen også når det er en babykul som begynner å vises. Siste bilde jeg tok forrige gang var to timer før han var ute [emoji847][emoji7]

Jeg tok ikke bilder sist og gjør nok ikke det denne gangen heller. Har selvfølgelig noen bilder av gravide meg, men ikke systematisk av magen min.

Husker jeg stod i dusjen på føden og sa til mannen at vi skulle ta bilde når jeg kom ut. Det glemte vi.. synes det er veldig synd i dag, og ikke ha det siste bildet av magen[emoji51]

Veldig artig artig å se på idag. Begynte ikke å synes før jeg var nærmere uke 20 , men man kunne se en bitte liten kul likevel med bar mage.

Veldig artig artig å se på idag. Begynte ikke å synes før jeg var nærmere uke 20 , men man kunne se en bitte liten kul likevel med bar mage.

Jeg fikk heller ikke synlig kul før nærmere uke 20 sist. Følte jeg hadde skikkelig mage, men når jeg ser på bildene nå så hadde jeg jo ikke det [emoji38]Den kommer nok før nå!

Jeg fikk heller ikke synlig kul før nærmere uke 20 sist. Følte jeg hadde skikkelig mage, men når jeg ser på bildene nå så hadde jeg jo ikke det [emoji38]Den kommer nok før nå!
Blir spennende å se, siden ingen svangerskap er like :dance008

Back
Topp