Har du tenkt til å ta 3D ultralyd?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har du tenkt til å ta 3D ultralyd i tillegg til Ordinær ultralyd?

Tok det sist, men tror ikke vi gjør det denne gang. :)

Ja jeg tror vi gjør det denne gangen også :) gøy å se om han likner på storebror, som storebror så ut på 3D.

Har ikke gjort det med de 2 andre, men tenker dette kan være fint for barna å være med på. De gleder seg veldig og hadde syns 3D ul hadde vært veldig spennende

Har aldri gjort det før men det skal vi denne gangen. blir siste babyen vår og jeg har lyst til å prøve det. og fordi at de 2 kommende storebrødrene har veldig lyst til å få se babyen før den kommer:)

Nei, kommer ikke til å gjøre det. Vil vente med å se hvordan babyen ser ut til han/hun blir født [emoji4]

Det er under vurdering,jeg tok gravid-bilder sist så kunne vært gøy med 3D bilder denne gang. Men hva gjør vi da vist det kommer en nr.3?!

Nei kommer ikke til å betale for det. Skal på en del ul sent i svangerskap og kommer ikke til å takle nei om sykehuset spør, men går ikke privat for å se nei.

Sist fikk jeg prøve 3D på sykehuset, men det visste jeg ikke en gang at de kunne. Var bare gynekologen som plutselig slo det på. Vi betalte ikke for 3D sist og kommer ikke til å gjøre det nå heller. :)

Gyn satte på 3D i uke 9, var lite vellykket, var bare en rar liten ting da :)

Back
Topp