Har du tenkt til å ta 3D ultralyd?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har du tenkt til å ta 3D ultralyd i tillegg til Ordinær ultralyd?

Har veldig lyst, er nysgjerrig av meg. Og sa til samboeren at tenk hvis dette er det eneste barnet vi får så er det dumt å ikke ha gjort det. Så får se om vi bestiller time hvis vi kommer så langt :happy:

Har veldig lyst senere ja :joyful:

Tror nok vi tar denne gangen også, var så gøy sist, spesielt fordi det var så lett å se at hun var(og er) så lik pappaen :Heartred

Nei, det har jeg aldri hat behov for.

Ja det tror jeg nok vi gjør

Nei, følte ikke behov for det sist, men får se litt ann denne gangen :-) Bor i Telemark og tror vi fortsatt får tilbud om UL i uke 32 her, tenker det holder :-) <3

ja!! Gjorde ikke det med första. Såg inte behovet. Men gjorde det med andra och nu ångrar jag såååå att jag inte har bilder från försteman med! så ja, det skal vi!

Synes helt ærlig at de bildene ikke er videre fine, så har ikke noe behov for det. Sikkert spennende da.

Ja! Gjorde det med førstemann også:) Veldig koselig opplevelse. Svigersøster fikk beskjed om jente på OUL, og gutt på 3D så føler det er en ekstra forsikring på kjønn også

Gjorde det ikke sist, men tenkte kanskje det kunne være fint å ta med storebror og se på babyen mot slutten :)

Nei, har ikke gjort dey med de andre.
Ser ikke poenget for å være helt ærlig. :happy:

Nei, har alltid hatt lyst til å se hvem det er når de er født i stedet. Vi vil vite kjønn, men ikke mer, og det av praktiske grunner. ;)

3D er inkludert hos oss, og blir forsøkt utført hver gang vi er der. Hun forsøkte allerede sist, med 7+2, så her blir det nok mye 3D :) Min faste gynekolog er tilfeldigvis en spesialistklinikk med gynekologer som er spesialutdannet i ultralyd og gjenkjenning av f.eks sykdommer med ultralyd. Dermed er utstyret relativt high tec. Synes slikt er kjempefascinerende så for meg er det en bonus :)

De har 3D på offentlig ultralyd her, så det får vi med. Hadde neppe betalt for det ellers, legger heller penger i TUL rundt uke 10-11 :) Nå var min første såpass lite fotogen/samarbeidsvillig på alle de senere ultralydene uansett, og på alle 3D-forsøkene hadde han hendene i fjeset på :P

Nei, fikk det første gang, og det var koselig, men akkurat hvordan tassen ser ut vil jeg vente med å få vite til fødselen ^.^

Back
Topp