Har du tenkt tanken på å drepe barnet ditt?

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: CogJ

hehe, nei ikke jeg heller [8D]

Er godt med slike diskusjoner en gang i blant.. jeg har hvertfall ikke noe frustrasjon i meg [;)][:D] 


Ja... sjeldent jeg gidder diskutere noe her inne... men av og til hvis jeg har tid og det er noe som provoserer meg sterkt kan jeg slå til...
Men det kan lett komme opp misforståelser også da [:)]
Også godt vi kan avslutte en diskusjon med et [:)] selv om vi faktisk ikke blit helt enig også. hehe [:)]


Vi er no enig om å være uenig.. Og hvis, mot all formodning småen skulle få kolikk, da kommer du til meg, har noen god tips og råd på lager [:)] Ja, det er lett med missforståelser på et forum.. Jeg skjønner jo NÅ hva du mente.. [:)]

 
Ja.. tråden kunne nå vært litt anderledes formulert fra begynnelsen av... *kom igjen, NÅ skylder vi hele greia på trådstarteren!* [;)]
 
Ja, skal huske det [;)] om jeg ikke husker nicket så skal jeg lage en tråd med STOOOR skrift. Hvor er du som skulle gi meg råd om kolikk????? [;)]
 
ORIGINAL: *Eva*

ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: *Eva*

SYYYYYKE !!!!! ok,sa til meg selv at jeg IKKE skulle la meg provosere..men unulig det når noen her inne kan være så jævla tette i hue !!!! faen altså !!
er jo INGEN her som har tenkt tanken på å faktisk drepe barnet sitt !??? hvem her er det som ikke fatter det ?!?!?!
er en viss forskjell på å tenkte i en stressa situasjon at " off,nå kunne jeg lagt henda rundt halsen din"...og det å faktisk tenkte "jeg skulle ønske du var dø,jeg vil drepe deg osv osv " !!!!! faen så jævla dumme noen kan være !!![:@][:@][:@]
slett hele jævla diskusjonen..for det er ingen vits..noen her vil bare ikke forstå..og noen bare MÅ krangle med noen !!


Oioioi for et temp!

Hva jeg har uthevet: Hva vet vel du om det????? Hvor mange hundre brukere er det ikke her inne?? Og kjenner du samtlige???? Det er kanskje tusenvis innom og kikker bare..? Og så mange tilfeller med misbruk som faktisk er oppklart, tenkt på hvor mange tilfeller som ikke er oppdaget ennå.... selvfølgelig er det en og annen av de innom her å kikker. Så ikke si nå det


nei,men nå føler jeg at det er en del påstander mot alle di som sier di har tenkt det,at di er psyko,skrullete osv osv !!!
og OM det er noen her som faktisk tenker på å drepe barnet sitt...hva hjelper det og sitte å si at di er psyko da ??!?! å diskutere å krangle om dette ??!? ingenting her inne som "stopper" de som tenker slikt !!

 
Neida, du får gi dem et klapp på skulderen og si *kom igjen*
 
*måtte jo bare*
 
ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: Triners

For et sykt spørsmål!!!
ingen har da vel lyst til det som er gode i godet!!


Er ikke snakk om å ha lyst.. Er snakk om å tenke tanken..

Det gjør 90 % av alle med fødselesdepresjon (utifra sånn jeg har skjønt det)[:)]

 
er du igang nå igjen??? Jeg tror jeg har skrevet mitt siste innlegg her nå.... [&:] troooor.... MÅ jo snart legge meg om jeg ikke skal slite med søvnmangel i natt i allefall... [:)]
 
ORIGINAL: *Eva*

ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: *Eva*

ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: *Eva*

SYYYYYKE !!!!! ok,sa til meg selv at jeg IKKE skulle la meg provosere..men unulig det når noen her inne kan være så jævla tette i hue !!!! faen altså !!
er jo INGEN her som har tenkt tanken på å faktisk drepe barnet sitt !??? hvem her er det som ikke fatter det ?!?!?!
er en viss forskjell på å tenkte i en stressa situasjon at " off,nå kunne jeg lagt henda rundt halsen din"...og det å faktisk tenkte "jeg skulle ønske du var dø,jeg vil drepe deg osv osv " !!!!! faen så jævla dumme noen kan være !!![:@][:@][:@]
slett hele jævla diskusjonen..for det er ingen vits..noen her vil bare ikke forstå..og noen bare MÅ krangle med noen !!


Oioioi for et temp!

Hva jeg har uthevet: Hva vet vel du om det????? Hvor mange hundre brukere er det ikke her inne?? Og kjenner du samtlige???? Det er kanskje tusenvis innom og kikker bare..? Og så mange tilfeller med misbruk som faktisk er oppklart, tenkt på hvor mange tilfeller som ikke er oppdaget ennå.... selvfølgelig er det en og annen av de innom her å kikker. Så ikke si nå det


nei,men nå føler jeg at det er en del påstander mot alle di som sier di har tenkt det,at di er psyko,skrullete osv osv !!!
og OM det er noen her som faktisk tenker på å drepe barnet sitt...hva hjelper det og sitte å si at di er psyko da ??!?! å diskutere å krangle om dette ??!? ingenting her inne som "stopper" de som tenker slikt !!


Neida, du får gi dem et klapp på skulderen og si *kom igjen*

*måtte jo bare*


skjønner at du er en av dem som elsker å tirre opp og krangle !
kjedelige dager du må ha!
du e ikke helt go du...

 
Ja, har litt jeg sitter inne med nå... er ikke så ofte inne her lengre nå som småen er kommet til verden. så litt må jo jeg også få engasjere meg... [&:] hmmm... får dra med meg gubben iseng nå, så ikke dagen blir ALTFOR kjedelig!
 
ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: CogJ

hehe, nei ikke jeg heller [8D]

Er godt med slike diskusjoner en gang i blant.. jeg har hvertfall ikke noe frustrasjon i meg [;)][:D] 


Ja... sjeldent jeg gidder diskutere noe her inne... men av og til hvis jeg har tid og det er noe som provoserer meg sterkt kan jeg slå til...
Men det kan lett komme opp misforståelser også da [:)]
Også godt vi kan avslutte en diskusjon med et [:)] selv om vi faktisk ikke blit helt enig også. hehe [:)]


Vi er no enig om å være uenig.. Og hvis, mot all formodning småen skulle få kolikk, da kommer du til meg, har noen god tips og råd på lager [:)] Ja, det er lett med missforståelser på et forum.. Jeg skjønner jo NÅ hva du mente.. [:)]


Ja.. tråden kunne nå vært litt anderledes formulert fra begynnelsen av... *kom igjen, NÅ skylder vi hele greia på trådstarteren!* [;)]

Ja, skal huske det [;)] om jeg ikke husker nicket så skal jeg lage en tråd med STOOOR skrift. Hvor er du som skulle gi meg råd om kolikk????? [;)]


Jeg er alltid innom kolikktråder, så du får nok svar[:D] 
Gå å legg deg!!

det skal jeg.. Har heldigvis en jente som sover til kl 10, halv 11 imorgen, så kan sitte litt på kvelden.. hihi..

 
Oisann! så herlig da! Du får nyte det før den lille kommer til verden [:)]
Jeg slenger bare ut puppen i hytt å vær på morgenkvisten, så får jeg sove litt innimellom... [;)] Gonatta!
 
ORIGINAL: ladylovelylux

Herregud! Nå har jeg lest de fleste svarene her.. bli helt trist inni hjertet mitt! Når ungen har kolikk o.l så har h*n VONDT! Skriker ikke for å gjøre dagene og nettene vonde for DEG... [:(] Tenkt dere hvor vondt denne ungen har det da! Man får da ikke lyst å riste, kaste ungen ut vinduet eller kvele det da!! Er helt målløs her!




har du barn? har du hatt kolikkbarn?
 
ORIGINAL: maryjoleen

ORIGINAL: ladylovelylux

Herregud! Nå har jeg lest de fleste svarene her.. bli helt trist inni hjertet mitt! Når ungen har kolikk o.l så har h*n VONDT! Skriker ikke for å gjøre dagene og nettene vonde for DEG...  Tenkt dere hvor vondt denne ungen har det da! Man får da ikke lyst å riste, kaste ungen ut vinduet eller kvele det da!! Er helt målløs her!




har du barn? har du hatt kolikkbarn?


Enig med Ladylovelylux. Har ikke kolikkbarn selv, har en helt fantastisk datter som sjelden lager lyd. Men jeg har hatt søsken som har hatt kolikk, har venninner som har kolikkbarn, og jeg syns ikke annet enn synd på de stakkars barna som har vondt uten å skjønne hvorfor.

Ja, det finnes helt sikkert mange som har tenkt tanken på å drepe sitt eget barn, og dette kan sikkert komme av fødselsdepresjoner osv. Men sitt for guds skyld ikke inne på et babyforum og snakk om det, forsvare det. Har man slike problemer bør man oppsøke hjelp, ikke sitte her inne og si at "joda, det er mange som tenker sånn, men hvis de har en fødselsdepresjon, så er det greit!"

Hele denne tråden er absurd!
 
Jeg kunne aldri drept barnet mitt, eller i det heletatt tenkt tanken, men hun har kolikk og gråter hele natten.. Så jeg har vel sagt en settning med humoristisk tone, (at hvis du ikke slutter å grine nå, så får du juling) Men kunne aaaaldri skadet babyen min... Men har som noen andre sa her tenkt på returrett til sykehuset maaange ganger... :P Men synes egentlig det er litt synd med denne overskriften, og denne diskusjonen, for er mange som sliter med depresjoner og ikke kan noe for at de hater ungen sin, eller ikke har følelser for den rett og slett og tenker sånne tanker når ting er vanskelig... Det må være helt forferdelig, og hadde det litt sånn i førsten når hun fikk kolikk.. Ikke tanker om å skade barnet, men at jeg ikke ville ha henne, fordi hun liksom ødela alt av samliv med sambo, og nattessøvnen vår... Men nå går det bra, og er glad jeg taklet det... Mange som ikke gjør det.. :(

 
ORIGINAL: *Eva*

Men spm var jo ikke om du hatet barnet ditt eller VILLE drepe det...spm var om du noen gang har tenkt tanken...
og det er forskjell på å tenke at du virkelig VIL drepe barnet ditt,og det å tenke at "hadde du bare kunne gjort det akkurat nå"...ikke for at du vil innerst inne eller hater ungen din...
Nettopp, det er ikke snakk om at man ikke er glad i barna sine.
 
Vet mamma hadde lyst å legge en pute over hodet mitt da jeg var født.. Jeg skrek så og si 6 uker i strekk, kolikk (sa legen) og skiveforskyvning i ryggen. Så tok de meg til kiropraktor, og det var stilt i huset en dag pappa kom hjem fra jobb. Siden det har mamma selvfølgelig være oppgitt og sint på meg, men jeg har da vokst opp til å bli en ok person tror jeg. [8D]

Jeg vet at det kan være vanskelig å bli mor, enten det er første, andre, tredje eller fjerde gang. Mange tanker kan dukke opp i hodet. Men det er om man responderer på tanken som er avgjørende. Noen ganger er tanker bare tanker. Jeg har jobbet i psykiatrien, og sett flere nybakte mødre med fødselsdepresjon. Noen mer alvorlig enn andre. Min største skrekk er at jeg får alvorlig fødselsdepresjon, men man har jo ingen garanti. Så lenge man vet hva det er, og klarer å søke hjelp, så er jo det det aller beste. I de fleste tilfeller går det veldig bra, selv om starten kan være veldig tung for noen.

Vil ønske alle med fødselsdepresjon lykke til. Det går over etter hvert..
 
ORIGINAL: Miss Rose

Vet mamma hadde lyst å legge en pute over hodet mitt da jeg var født.. Jeg skrek så og si 6 uker i strekk, kolikk (sa legen) og skiveforskyvning i ryggen. Så tok de meg til kiropraktor, og det var stilt i huset en dag pappa kom hjem fra jobb. Siden det har mamma selvfølgelig være oppgitt og sint på meg, men jeg har da vokst opp til å bli en ok person tror jeg. [8D]

Jeg vet at det kan være vanskelig å bli mor, enten det er første, andre, tredje eller fjerde gang. Mange tanker kan dukke opp i hodet. Men det er om man responderer på tanken som er avgjørende. Noen ganger er tanker bare tanker. Jeg har jobbet i psykiatrien, og sett flere nybakte mødre med fødselsdepresjon. Noen mer alvorlig enn andre. Min største skrekk er at jeg får alvorlig fødselsdepresjon, men man har jo ingen garanti. Så lenge man vet hva det er, og klarer å søke hjelp, så er jo det det aller beste. I de fleste tilfeller går det veldig bra, selv om starten kan være veldig tung for noen.

Vil ønske alle med fødselsdepresjon lykke til. Det går over etter hvert..


Mamma har vært oppgitt og sint på meg innimellom skal det stå.. :p
 
Back
Topp