Har du tatt vaksine mot sesonginfluensa?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Nei det har jeg ikke.

Var hos jordmor idag, og hun anbefalte det på det sterkeste, så jeg har tatt den.

Nei, jeg har ikke tatt den. Er ikke ute blant folk og nå er termin like rundt hjørnet så håper jeg holder meg frisk til den lille kommer.

Har tatt den idag, og skal føde på Ahus... Legen mente det var viktig at gubben og tok den, tillogmed viktigere, så han ble slept med...

Har ikke tatt. Spurte legen min i dag og hu mente det nå va så kort tid til termin og at det er kor tid igjen av influensasessongen. Jeg er ikke så mye ute blandt folk nå heller, så ikke så stor fare for å bli smittet.

Nei den har jeg ikke tatt, og kommer ALDRI til å ta!

Nei, det har eg ikkje, har heller ikkje tenkt å ta den.

Har ikke tatt den, og kommer ikke til å ta den heller. (Jordmødre og leger må anbefale vaksinen - i og med at det er helsemyndigheter/Folkehelseinstituttet som går ut med anbefalingene.)

Har ikke tatt den før, så tar den heller ikke nå. Er veldig skeptisk til influensa vaksinen. Dessuten har jeg så kort tid til terminen, så hvis legen min hadde ment at det var viktig for meg å ta den, så hadde han nok sagt ifra til meg. Og hvertfall hadde jordmora sagt i fra.

Nei!

Back
Topp