Har du tatt keisersnitt?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvilke snitt har du fått?

Tenker du noe over arret du har fått?

Jeg personlig har T snitt, akkurat nå så hater jeg det, jeg hater det pgr av det helvete jeg var igjennom, utsende på arret bryr jeg meg ikke om :P

Jeg har tatt to keisersnitt og har bikinisnitt. Jeg hadde operert der fra før, så egentlig ble arret bare finere etter de to snittene. :joyful: Hatt arr der siden jeg var 4 år, så det er liksom en del av meg.

Jeg har hatt et keisersnitt, og ja, jeg vil si at jeg tenker over arret jeg har fått på godt og vondt. Det har reddet livet til både meg og min datter, så noe annet ville kanskje vært rart :) Jeg har "bikinisnitt", men det er høyt oppe og synes når jeg har på bukse.

Hvilke snitt har du fått?

Tenker du noe over arret du har fått?

Jeg personlig har T snitt, akkurat nå så hater jeg det, jeg hater det pgr av det helvete jeg var igjennom, utsende på arret bryr jeg meg ikke om :P

T-snitt? Bruker de fortsatt det?

Her har jeg bikinisnitt, kunne ikke brydd meg mindre om det, knapt synlig og såpass langt ned at det går under både bukse og evt bikini[emoji5]

Ja to ganger. Bikinisnitt. Etter første gangen hatet jeg den. Som deg pga hva det minte meg om da det hele var veldig dramatisk og jeg fikk infeksjon og den grodde aldri helt. Andre var nå i haniuar og den har gått oppå den forrige. Jeg ser ikke helt bra ut mtp det tykke stygge surret fra første, relativt pent snitt fra andre og ett gammelt blindtarm arr vesiden av

Tatt bikinisnitt, og tenker ikke over arret i det hele tatt. Var planlagt da, så ingen dramatikk ved det.

T-snitt? Bruker de fortsatt det?

Her har jeg bikinisnitt, kunne ikke brydd meg mindre om det, knapt synlig og såpass langt ned at det går under både bukse og evt bikini[emoji5]

Etter å ha presset en god stund så satte hun seg bom fast i bekkenet (hadde vist trangt bekken).
De fikk store problemer med å få henne løs, så de måte ordne ett T snitt tilslutt, takk gud for narkose :P

Har vel det dere kalder for bikini snitt, bare at mitt er mye lengre ned[emoji4] de begynte vel der de alltid begynner med er bikini snitt , men han skjærte litt feil så det skrår brått ned for så å gå bortover og stoppe. De fullførte ikke smilet så snittet ser ut som at man smiler med den ene siden av munnen. Det ble slik pga tid, jentungen måtte ut, så de bare skjærte. Full narkose.
For meg sier arret meg noe om hvordan Mary kom til verden og kampen hun har hatt. Jeg er stolt over arret mitt, for uten det hadde ikke Mary vært her. [emoji173]️[emoji4]

Jeg har ingen snitt. Mamma hadde to ks da, det første var horisontalt, og det andre vertikalt. Så kryss på magen. Begge disse arrene forsvant da hun fikk bukplastikk pga mye heng og plager med dette, da.

Har bikinisnitt, og tenker lite over det. Ligger veldig lavt, kommer aldri til å gå med så lav bikinitruse hvertfall! Kort er det også, så det eneste jeg tenker er hvordan de fikk den fine og store jenta ut av det lille snittet ;) hadde hastesnitt, men kun fordi vannet gikk før oppsatt dato pga seteleie. Ikke noe dramatikk knytta til det.

Ja 2 ganger.

Ble lengdesnitt første gangen pga eklampsi, og da brukte de det samme snittet andre gangen også. Det er jo mye vondere etterpå, men ville ikke ha enda ett arr.

Glemmer det nok litt bort fordi jeg er vant til å ha det der. Det redddet livet til både meg og eldste, men jeg kunne gjerne vært foruten. Både pga utseende og pga smertene etterpå og redusert følelse i magen og magemuskler lenge etterpå.

Bikinisnitt. Litt tykkere arr i ene enden men gjør ikke meg noe. Er bare en del av historien til keiserinna [emoji4]

Fikk bikinisnitt. Kan ikke si jeg tenker så mye over arret.

Tre snitt, alle bikinisnitt og i samme arr.
Fått et heng over det, akkurat som om arret er for stramt, men tenker lite over det egentlig.
Magen er litt "skeiv"...
Det er ikke et rett snitt, ser ut til at de startet for langt nede og har bøyd oppover på ene siden.

Jeg har også bikinisnitt, men det er desverre litt for høyt oppe og i tillegg ganske skeivt fordi de måtte rive opp. Ble katastrofesnitt så de rakk ikke å gjøre noe annet. Men jeg bryr meg fint lite, det gikk så bra det kunne med både mini og meg, og det er det viktigste ❤️

Back
Topp