Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte ta den to ganger i løped av svangerskapet, det gikk greit var bare innmari sulten å kjedeli å vente så lenge på å kunne spise frokost
Hvorfor måtte du ta den to ganger?
Det gikk fint, bortsett fra at det var blæ og jeg kastet nesten opp etter en times tid. Hadde 5 først men fikk ikke vite etterpå[emoji85] så da må jeg bare være litt tålmodig[emoji12] har heldigvis senvakt i dag så nå har jeg sovet noen timer[emoji4]
Vet du ca. når du får svar?![]()
Jeg og har tatt den to! Hadde utslag sist svangerskap, da må man ta både i uke 12 og ca 26Hvorfor måtte du ta den to ganger?
Nei, fikk bare beskjed om at det ble sendt til legen min. Tar den IKKE en gang til[emoji85] da lever jeg heller som om jeg har sv.diabetes fram til baby kommer[emoji12]
Hvorfor måtte du ta den to ganger?
Må vel taes av alle over 25?eh jeg fyller ingen av de kriteriene også sier jordmor at jeg må ta den i dag pga alderen..... hmmmmpf. jeg er ikke over 40
bare førstegangs over 25. og de som er over 40 som har født tidligereMå vel taes av alle over 25?