Har du tatt glukosetesten?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Glukosebelastningstesten tar lang tid, og mesteparten av tiden er venting. Da kan det være greit å finne på noe som får tiden til å fly, og tankene bort fra den kvalme følelsen.
Her er 21 ting å finne på mens du tar testen

Har tatt den to runder. PAD og serie var redningen her ;)

To runder her også [emoji13]
Andre gang var gubben med og da gikk tida litt fortere [emoji4]

Fikk beskjed fra jordmor i dag om at jeg burde ha tatt den testen, men nå var det for sent. Enda en grunn til å bytte lege etter fødsel. Han er helt håpløs. Mente jeg skulle gå 7 uker uten sv.kontroll nå i sommer, enda jeg har høyrisikosvangerskap. Jeg har selv ordnet med sv.kontroll hos en annen lege senere i juli.

Fikk beskjed fra jordmor i dag om at jeg burde ha tatt den testen, men nå var det for sent. Enda en grunn til å bytte lege etter fødsel. Han er helt håpløs. Mente jeg skulle gå 7 uker uten sv.kontroll nå i sommer, enda jeg har høyrisikosvangerskap. Jeg har selv ordnet med sv.kontroll hos en annen lege senere i juli.

Går du på kontroller kun til lege da? Evt pga risiko svangerskap det da?
Går ikke til legen min denne gang, da fastlegen min er sykmeldt, og han som er i stede er rimelig uerfaren på dette :p

Går du på kontroller kun til lege da? Evt pga risiko svangerskap det da?
Går ikke til legen min denne gang, da fastlegen min er sykmeldt, og han som er i stede er rimelig uerfaren på dette :p
Kun lege ja, men jm ringte meg her om dagen og lurte på om jeg ville ha en time. Var hos hun tidlig i sv.skapet, men følte da at det var nok med kun lege. Men da med verdens beste lege som dessverre slutta.

Kun lege ja, men jm ringte meg her om dagen og lurte på om jeg ville ha en time. Var hos hun tidlig i sv.skapet, men følte da at det var nok med kun lege. Men da med verdens beste lege som dessverre slutta.
Aha, Okei, greit at jm tok kontakt så du får litt mer oppfølging!

Nei. Jordmor skulle ordne med det, men så fordufta hun jo, så kun vært hos lege og han har ikke nevnt det. Spiser slik at blodsukkeret mitt holder seg stabilt og har målt et par ganger selv og det ser bra ut :)

Back
Topp