har du tatt bort endometriose?

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
noen her? kanskje du kan hjelpe meg med et par spm.

ja det har jeg, men var på vei til sengs :)

har du fjernet flere ganger? hvor fort fikk du det tilbake?

Jeg fjernet det for par år siden. Ble gravid 4-5 mnd etterpå. Fikk det tilbake igjen etter fødsel.

ja kommer jo ofte tilbake. fjernet første gang for 7 år siden også nå i januar og nå har jeg begynnte og få vondt igjen og samme symptomene. kan det komme så fort tilbake?

jeg opererte i februar 2008, ble gravid desember 2008, fikk igjen oktober 2010. Får ikke operasjon til å fjerne igjen så lenge jeg ønsker meg flere barn.. Så sånn gjør vi det hos oss [&:][;)]

de fjernet ganske mye og var overalt så kan jo tenke seg[:'(] fillern å[:'(][:'(] blæ

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

de fjernet ganske mye og var overalt så kan jo tenke seg[:'(] fillern å[:'(][:'(] blæ

Har du hatt det også?? Er det ikke du som har vært "uheldig" med noe annet helserelatert.. har ikke skjønt helt hva det går ut på men at du er sterkt plaget av et eller annet?

ja jeg er ulykkesfugl nr 1!![:(]

ja jeg er ulykkesfugl nr 1!![:(]

ja var det jeg registrerte!! Livet er jammen ikke helt rettferdig.. ikke at det er noen trøst, men sånn er det nå bare. Håper du får din porsjon med lykke og oppturer også!!!

ja sånn tenker jeg også. nå kan det bare gå oppover[:)] men er jo sånn at enkelte får alt mens noen surfer igjennom livet uten noen store former for problemer.

men man lærer mye om seg selv og sine nærmeste mitt oppi alt

ja sånn tenker jeg også. nå kan det bare gå oppover[:)] men er jo sånn at enkelte får alt mens noen surfer igjennom livet uten noen store former for problemer.

men man lærer mye om seg selv og sine nærmeste mitt oppi alt

Signerer deg! Og en lærer å sette pris på det som er bra også (så lenge det ikke er på det mørkeste da.. da må en jo bruke tid på å fordøye)! Krysser fingrene for deg!

thanks[:)] takk for svar jenter[:)]

Jepp, har fjernet i flere omganger, pluss at jeg har blokkert livmorhalsen i håp om at det skulle hjelpe. Nå venter jeg på å brenne bort slimhinner i livmora.

Back
Topp