Har du tatovert navnet til barna dine på kroppen?

Hehehe jeg har tatovert navnet til x mannen Min og meg
Har ikke rukket enda og tatovere babyens navn Image1523395467.103568.jpg

Jeg hadde, men syns at i hodet var det bedre enn det ble på armen. Jeg fikk skryt gitt av den, men den falt rett og slett ikne i smak hos meg. Så navnet til barnet mitt forsvant fort. Det er tatovert over med noe helt annet og man kan ikke se navnet litt lengre en gang [emoji14]

Skal forresten aldri tatovere navn mer.

Skal jeg ha noe for unga tar jeg faktisk heller portrett. Det er mer meg [emoji16] Og jeg går til ei fantastisk flink dame som gjør realistiske tatoveringer også. Så det skal hu gjerne få lov til en dag.

Ikke navn, men jeg kommer nok til å ta en tatovering for å dekke over en annen og som skal representere ungene :)

Har navnene deres på arabisk på ribbeina, på hver sin side :) Skjules lett under BH’en.. Liten skrift :)

Nei. Tror jeg heller hadde tatovert fødselsdatoen om jeg skulle gjort det :)

Har ikke ennå, siden han ennå er i magen. Men skal helt sikkert ha en, med dato, navn og stjernetegn. Men vi får se.. må finne den rette før jeg tar den[emoji1305][emoji4]

Nei. Tok tatovering da jeg var ung men orker ikke /vil ikke ha fler enn den ene .

Skal tatovere navnet til lille, og har allerede klart designforslag, må bare individualiseres:)

Don’t shoot me... men jeg synes det er fryktelig harry :dead:

Don’t shoot me... men jeg synes det er fryktelig harry :dead:
Da skulle du sett noen jeg kjenner som var kjærester. Den svææære tatoveringen over hele ryggen, henne med Queen og han med king. De gjorde det slutt og nå har den nye kjæresten hans tatovert Queen hun også :hilarious:

Da skulle du sett noen jeg kjenner som var kjærester. Den svææære tatoveringen over hele ryggen, henne med Queen og han med king. De gjorde det slutt og nå har den nye kjæresten hans tatovert Queen hun også :hilarious:

Hahhahaha...!! Omaha.. :laughing021 ..ja, det er mye værre. Helt enig :D

Back
Topp