Har du tatovert barnas navn på kroppen din?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Eller kunne du tenkt deg å gjøre det?
I dag så jeg en mann som hadde tatovert håndavtrykket til barnet sitt + navnet på brystkassen, var skikkelig fint.

Nei, og ikke kunne jeg tenke meg det heller .
Heller ikke mannen.

Har ikke, og ønsker meg ikke navn. Vil finne noe annet til å evt symbolisere dem om jeg skal ha flere tatoveringer :-)

Nei. Aldri. Ønsker ikke ha noe navn på kroppen min. Tenker at barnet må synes det er MEGATEIT når hun kommer i tenåra..
Og jeg ville synes det hadde vært veldig rart selv om mamma hadde navna våre på seg..
Kanskje mulig et symbol som skal representere ungen.. Men ikke noe mer enn det.

Har ikke og kunne ikke tenke meg det. Jeg syns ikke det er noe fint, og jeg har ikke behov for å uttrykke kjærligheten min til barna eller mannen min ved å tattovere meg.

Jeg har: mamma, pappa, thea og Aleksander(søsknene mine ) På min arm, ønsker også datteren min. Men har nå en diamant på armen for datteren min, og en for mannen min :) mannen sitt navn skal jeg ikke ta :)

Nei, men jeg vil generelt ikke ha tatovering da.

Nei. Er dessverre veldig lite fan, men er ikke så glad i tatoveringer i det hele. Vet om en som har navnet til datteren på brystkassa, og det er svære bokstaver. Men han liker det, og det er jo tross alt det viktigste :)

Skal ha noe rundt barnet mitt, etter hvert. Ikke nødvendigvis navn, har ikke funnet den perfekte tatoveringen ennå.

Jeg har navnet til sønnen min på venstre underarm og har tenkt til å tatovere jenta mi sitt navn på høyre underarm etter hu har blitt født. samboeren min har tatoveringen øverst på armen rett under skulderen.
Ungene kommer vel til å synes det er skikkelig teit etterhvert og bli flaue over foreldrene sine men det blir de jo gjerne uansett :)

Nei.
Jeg liker ikke tatoveringer generelt, og synes navnetatoveringer er harry :)

Jeg liker tatoveringer, og vil gjerne ha navn eller ett tegn tattovert for barna mine :-) (når de kommer)

Back
Topp