Har du tatovering?

BlåBobler

Forumet er livet
Har du tatovering(er), i såfall hvor? [:)] Legg gjerne inn bilde(r) [:D] 

Også lurer jeg på:

Dere som evnt har tatoveringer på magen eller i korsryggen. Ble de forandre etter graviditeten?

Her er mine to:

har svart på denne før jeg..
har to og skal ha en til!
en på armen et bånd
en på skuldra kinesisk tegn   som jeg og ei veninne tok til vårt 20 års jubileum
og skal ha en fønix eller ei ørn på ryggen

ORIGINAL: grokka:)

har svart på denne før jeg..

Ja, jeg la den ut på generelkl først, men så hadde jeg lyst å høre med alle i juniklubben også [:)]

Her er bilde av tattoeringen i korsryggen
Har også to kattepoter bak på venstre skulder, men de har jeg ikke bilde av.

Hei! Jeg har tatovering på overarmen, underarmen og leggen.

Jeg syns det er så råstilig med tattoering nede på leggen...Har lyst å ta det en dag.Har finni noen jeg liker godt som jeg vil ha der.

Men var det vondere å ta på leggen enn på armen?

ORIGINAL: Beijbi

Jeg syns det er så råstilig med tattoering nede på leggen...Har lyst å ta det en dag.Har finni noen jeg liker godt som jeg vil ha der.

Men var det vondere å ta på leggen enn på armen?

Nei, synes ikke det. Synes underarmen var litt vond, var så tynn hud der. På leggen var det bare litt vondt akkurat på den kulen nederst på ankelen. Litt klønete, hva heter den tro?

Jeg har fire, navnet til sønnen min på innsiden av håndleddet og stjernetegnet hans mellom tommel og pekefinger, en sol mellom skulderbladene på ryggen og et bånd rundt armen.

Er næimen ikke sikker på hva den heter jeg [8D]

Jeg får bare bite tenna sammen å få tatt den tattoeringen, men skal vente til den lille er født da [:)]  Blir nesten litt hekta på tattoering. Det holder ikke med bare en når man først har tatt den..hehe!

ORIGINAL: Wiccababe

Jeg har fire, navnet til sønnen min på innsiden av håndleddet og stjernetegnet hans mellom tommel og pekefinger, en sol mellom skulderbladene på ryggen og et bånd rundt armen.

Var det veldig vondt på innsiden av håndleddet?

Vil ta navna til ungene på arabisk der.... [:)]

faktisk kunne jeg ha tenkt meg nesten det samme som deg BlåBobler..
Navna til ungene på alvisk, på innsiden av håndleddet..

Har tre jeg.... Skulle gjærne ha lagt inn bilder men har enda ikke lært detta å sette inn bilder....grønn på d her eg..hehehe

Jeg har en tatovering jeg, det er hjerte med navnet til samboer i.

Vil gjerne ha flere

Back
Topp