Har du sykehusskrekk?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Å vere på sjukehuset er heilt greit. Eg misliker når det har noko med kjeven min å gjere og når dei stikker inn nål for å måle oksygen meningen i hovedpulsåra mi ( Han stakk og stakk og traff ikkje hovedpulsåra mi, det var det verste eg har vore med på, det var eit smertehelvete) Eg var blå på håndleddet i ei veka.

Jeg hadde det før jeg fikk førstemann, men etter å ha født og vært på barsel har jeg ikke det lenger :)

Jeg er ikke glad i sykehus, men det pleier å gå bra. Men jeg vil ikke føde, skal gå for keisersnitt.....

jg har ikke sykehusskrekk og jeg "gleder" meg til å føde igjen :-)

Det har jeg ikke. Syns det er bra å være på sykehus å få den hjelpen man trenger. Føler seg trygg og hvis det skjer noe, så er ikke hjelpen langt unna..

Jeg har ikke sykehusskrekk! Følte meg veldig trygg og tatt vare på sist jeg fikk datteren min, så ble veldig positivt overrasket.

Har ikke sykehusskrekk og gleder meg til å føde igjen :) Skal gå for barselhotellet denne gangen også, for der var det fint :) Store senger til mor og far, god stol til å sitte å amme, tv og kjøleskap. Og eget bad med stellebenk, stor dusj, ekstra hånddusj ved siden av doen for å lette på svien når man tisset og alt av bind, engangstruser, bleier, vaskekluter og håndkler. Var som å bo på hotell :D

Back
Topp