Har du sykehusskrekk?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Ikke direkte skrekk, men trives overhodet ikke på sykehus. Derfor har jeg søkt fødeplass hos ABC, det blir det nærmeste alternativet til hjemmefødsel syns jeg.

Ingen sykehusskrekk! :) sykehuset er da det tryggeste stedet å være, og kan derfor heller ikke være redd for det :)

Jeg jobber på sykehus, men når det gjelder meg selv så liker jeg overhodet ikke sykehus! :p

Liker ikke sykehus i det hele tatt.. Blod, sprøyter.. Nei..

Jepp har sykehusskrekk :( føler jeg mister kontrollen og jeg må ha kontroll på situasjoner. Jeg blir helt skjelven og begynner å svette enorm mye med en gang jeg går inn dørene på et sykehus, uansett hva det gjelder.

Kan vel ikke si jeg har sykehusskrekk, når jeg snart er ferdig sykepleier, men det sitter litt i ja. Er redd for ting som er utenfor min kontroll.

Har ikke sykehus skrekk. Har vært jevnlig på kontroller på sykehuset opp gjennom årene og blitt vant til det. Men jeg unner ikke de som har det å ha det for det er nok ikke noe kjekt. Har en venninne bla som har det

Har ikke det, kan ikke være greit å ha det :/

ikke sykehus skrekk, men det er en spesiell lukt idet man kommer inn på sykehus.. liker ikke å være der..

Jeg liker på ingen måte sykehus, klarer ikke tenke possitivt på det heller, at det er det tryggeste stedet å være osv.. Når jeg tenker på sykehus, tenker jeg bare på den ekle lukta, syke folk, blod og sprøyter..
Det verste er at jeg har ikke noen dårlige erfaringer med sykehus heller, liker det bare ikke!

Back
Topp