Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har hatt det litt av og på, merker det mest om kvelden, men ikke hver dag Det stikker, eller milde smerter i livmorsområdet på en måte. Vanskelig å forklare
JA, har mye murring/menssmerter. Stikker av og til men har også en del strekk i lyskeområdet. Har det hver dag. Ingenting som trigger det . Er 7+0 idag
På kveldene er det mye mensmurringer, men har blitt noe bedre. Noen ganger når jeg reiser meg raskt kan jeg få skikkelig stikk/ liten krampe i samme område... håper jo at det bare er ting som vokser er 7+0
Stikkene kommer ikke hver dag, bare en gang i blant, Og samme med mensmurringa. Har ikke skjønt det hvis det er noe mønster/trigger der i hvert fall. Blir mer bekymra over murring en stikking av en eller annen grunn.. Er 7+3
Er 6+5 nå og har hatt mye "menssmerter". Strekker til tider i lysken også. Veldig ubehagelig.. Men har lest at dette er de vanligste ubehagene i et svangerskap.
Jeg har både ganske vonde stikk og murringer daglig nå, er 7+3.
Stikkene er ligamentbånd antar jeg og murring er livmor som vokser
Syns jeg får mer vondt om det blir mye sitting, spesielt med press mot bakerst på rumpa og halebein (typ lengre bilturer). Aner ikke hvorfor