Har du stikkinger i magen?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Vonde stikk eller bare murring?
Har du det hver dag?
Noe som trigger det?
Hvilken uke er du i nå?

Har hatt det litt av og på, merker det mest om kvelden, men ikke hver dag :) Det stikker, eller milde smerter i livmorsområdet på en måte. Vanskelig å forklare :)

JA, har mye murring/menssmerter. Stikker av og til men har også en del strekk i lyskeområdet. Har det hver dag. Ingenting som trigger det . Er 7+0 idag

Har av og til no som stikke veldig der nede(...i lysken kanskje?) trur det er båndene som strekker seg [emoji5]

På kveldene er det mye mensmurringer, men har blitt noe bedre. Noen ganger når jeg reiser meg raskt kan jeg få skikkelig stikk/ liten krampe i samme område... håper jo at det bare er ting som vokser :) er 7+0

Stikkene kommer ikke hver dag, bare en gang i blant, Og samme med mensmurringa. Har ikke skjønt det hvis det er noe mønster/trigger der i hvert fall. Blir mer bekymra over murring en stikking av en eller annen grunn.. Er 7+3

Er 6+5 nå og har hatt mye "menssmerter". Strekker til tider i lysken også. Veldig ubehagelig.. Men har lest at dette er de vanligste ubehagene i et svangerskap.

Jeg har ikke hatt stikkinger, bare litt murringer, men det har avtatt den siste uken. Er 8+5.

Jeg har både ganske vonde stikk og murringer daglig nå, er 7+3.
Stikkene er ligamentbånd antar jeg og murring er livmor som vokser :)
Syns jeg får mer vondt om det blir mye sitting, spesielt med press mot bakerst på rumpa og halebein (typ lengre bilturer). Aner ikke hvorfor :confused004

Back
Topp