Har du startet grillsesongen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Dårlig med det gitt. vært dårlig med grillvær her:(
Spiser det jeg får servert da:)

Nei :(

Den startet helgen før påske. Baby back ribs er veldig godt om jeg bare skal velge en ting. :D

Ja, rundt påsketider starta vi. Men har vært endel regn i d siste så en ufrivillig pause nå da.

Grillet i dag, før regnværet kom! Nyvasket grill, den ble høytrykksspylt i går.

Lammekoteletter, grillpoteter. Godt, men lam er pirkete å spise. For mye ben.

Leeeenge siden x)

Flintstek og så pleier jeg å ta sopp mrd hvitløksmør, bacon og ost i ifolie :)

Ikke akkurat denne uka, men vi har da grilla en del ja.

En del pølser og burgere, men jeg liker godt svin. Koteletter, ribbe (sånn grillribbe) fileter, etc.

Kylling, også. Og å lage spyd med ulike typer kjøtt. "skattekiste", altså grønnsaker i alu folie.

Vi griller mye i løpet av et år

Svartbrente grillribbe er det beste jeg får på grillen :D

Jepp begynte i påsken:)
Griller gjerne fisk, kylling og masse grønnsaker!
Gubben vil alltid bare ha kjøtt, så er så greit og grille for da er det liksom ikke mer jobb med at vi vil ha forskjellige ting:)

Ja det er mange måneder siden! Griller alt mulig. Spareribs og sommerkoteletter liker jeg best.

Begynner grillsesongen før påsken.
Favoritter er biff, flintstek, kjøttdeigspyd med masse krydder og ost og så må jeg alltid ha ventepølse:D

Ikke begynt sesongen enda. Har vært mye regn og kraftig vind. Da frister det ikke å stå ute på balkongen å grille ;). Liker best alt av svin og kylling samt en god pepperbiff, men kan godt spise en grillpølse også, jeg altså. Elsker å lage en stor miks av diverse grønnsaker innpakket i alu.folie med litt olje og krydder oppi. Det er nesten det viktigste sammen med bakt potet :).

Ja grillet er par ganger.
Det må være noe godt tilbehør og det må varieres. Sambo kjøper et berg med kjøtt i alle mulige varianter men glemmer at det kanskje bør være noe mer enn en kjøpt potetsalat til.

Har ikke grill enda, og driver og bygger ny veranda, så dårlig med grilling :-P
men liker det aller meste av rent kjøtt og grønnsaker :-)

Ja, for lengst :D
Liker det meste av kjøtt og grønnsaker på grillen, og spesielt fisk! Laks med pesto :D :D

Back
Topp