Har du spydd av lukt/noe som blir sagt?

Lillebøllefrøet

Betatt av forumet
Igår tidlig ble jeg sinnsykt kvalm av lukten av sprøløk som stod på bordet og måtte løpe på do for å spy.

Idag klarte ikke samboer å dy seg å spurte om jeg ville ha sprøløk på den halve brødskiven jeg hadde igjen på tallerken og da var det rett på do å spy [emoji28]

Har noe lignende skjedd med deg foreløpig? Litt gøy å se om andre reagerer så sterkt [emoji28]

Hater når det skjer [emoji23] jeg kan si sprøløk selv, da brekker jeg meg bare men hvis noen andre sier det så gulper jeg som bare det [emoji23]

Brekker meg av karbonader! Til og med bilder. Stod å skulle fylle diesel så ser eg rett på en hamburger og eg brekt meg mye. Har skjedd flere ganger når eg har sett karbonade Men er ikke kvalm denne gangen og reagerer ikke på lukter

Brekker meg og har kastet opp to ganger pga. lukta fra oppvaskmaskinen, bare litt sur lukt og...uff ja, nå ble jeg kvalm bare av å tenke på det[emoji1]

Ja, nå synes jeg det har blitt ganske ille! Må holde pusten når jeg åpner kjøleskapet for eksempel.

Heldig sånn sett, samboer spiser stort sett det samme som meg, så er mye luktfri mat her [emoji28]

Ja, nå synes jeg det har blitt ganske ille! Må holde pusten når jeg åpner kjøleskapet for eksempel.

Samme regla her, en hånd til å klemme for nesa og en hånd til å hente det jeg skal ha inni der ;)

Jeg kastet opp på jobb igår. Jobber i butikk og noen hadde lagt en kyllingkjøttdeig som det var gått hull på i en pose og glemt å kaste. Gud vet hvor lenge den har ligget der

Har ikke kastet opp av lukter (sliter generelt me å kaste opp til vanlig, samme hvor dårlig jeg er), men gu hvor dårlig og mye jeg kan brekke meg på lukter :( er ikke alltid de samme luktene som slår meg heller :meh: innimellom sliter jeg med å gå utforbi døra hjemme :happy090

Back
Topp