Lykketreff
Gift med forumet
Her har storebror nylig begynt i ny bhg, og sliter litt med mareritt. Han sov godt fra ca kl 1. Lillebror våknet litt før kl 3 og sovner nesten nå i bæresele, så jeg håper han sover lenge så jeg også kan sove litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt, men bedre enn min mann...
Mellomste våknet i to-tiden og siden lå de to på badegulvet. For langt å klatre opp og ned i senga hennes mellom slagene. Hun fikk omgangssyke.
Nei! Var grusomt varmt på soverommet i natt.
Vifta ble ødelagt i går, så ny er kjøpt inn i dag
Har sovet kjempegodt[emoji4] Snuppa har flytta på eget rom og sover endelig hele natta og til halv 8[emoji2]
Hun er 6,5 år og førsteklassing, første skoledag i går. Så det er i det minste mindre "jobb" enn sånne små som aldri treffer doskåla.... Men slitsomt for både henne og faren, ingen tvil. Hun er i fin form nå da heldigvis, beholdt både frokost og lunsjHåper hun blir frisk fort! Ekstra leit når de blir så hardt rammet
Hun er 6,5 år og førsteklassing, første skoledag i går. Så det er i det minste mindre "jobb" enn sånne små som aldri treffer doskåla.... Men slitsomt for både henne og faren, ingen tvil. Hun er i fin form nå da heldigvis, beholdt både frokost og lunsj
Så deilig! Hvor gammel er hun? Da eldste flyttet for seg selv våknet han like ofte som før, men nå er det heldigvis blitt bedre