Har du sovet godt i natt?

Lykketreff

Gift med forumet
Her har storebror nylig begynt i ny bhg, og sliter litt med mareritt. Han sov godt fra ca kl 1. Lillebror våknet litt før kl 3 og sovner nesten nå i bæresele, så jeg håper han sover lenge så jeg også kan sove litt :)

Her er vi midt i barnehagestart, lillesnupp er vanskelig å legge og våknet i dag tidlig[emoji57] trøtt ja, i tilegg er det slitsomt å tisse hvert 5 min pga bebbis som sparker[emoji23]

Fikk 3 ganger 4 timer søvn i natt *happy*

Har sovet kjempegodt[emoji4] Snuppa har flytta på eget rom og sover endelig hele natta og til halv 8[emoji2]

Nei, ikke akkurat. Minstejenta på ett er midt i en utviklingsfase, i tillegg til at det er to tenner på vei gjennom, så hun har vært våken i over tre timer i strekk de siste to nettene. Dessverre har hun en god del mer energi enn meg i dag :-p

Nei, har vært våken halve natta.. Så kan ikke skryte på meg for mye. Lisja derimot sov til snart halv 9. Så kan ikke skylde på henne [emoji4]

Ikke helt, men bedre enn min mann...

Mellomste våknet i to-tiden og siden lå de to på badegulvet. For langt å klatre opp og ned i senga hennes mellom slagene. Hun fikk omgangssyke.

Ikke helt, men bedre enn min mann...

Mellomste våknet i to-tiden og siden lå de to på badegulvet. For langt å klatre opp og ned i senga hennes mellom slagene. Hun fikk omgangssyke.

Håper hun blir frisk fort! Ekstra leit når de blir så hardt rammet :(

I natt har jeg sover veldig godt! Lillemann sovna etter amming kl ett og sov til fire, sovna igjen kvart over fem. Måtte vekke han kvart på ti så vi skulle rekke helsestasjonen!

Håper hun blir frisk fort! Ekstra leit når de blir så hardt rammet :(
Hun er 6,5 år og førsteklassing, første skoledag i går. Så det er i det minste mindre "jobb" enn sånne små som aldri treffer doskåla.... Men slitsomt for både henne og faren, ingen tvil. Hun er i fin form nå da heldigvis, beholdt både frokost og lunsj :-)

Hun er 6,5 år og førsteklassing, første skoledag i går. Så det er i det minste mindre "jobb" enn sånne små som aldri treffer doskåla.... Men slitsomt for både henne og faren, ingen tvil. Hun er i fin form nå da heldigvis, beholdt både frokost og lunsj :-)

Så godt å høre at hun er bedre allerede, men kjedelig at hun går glipp av mye av første skoleuken.

Så deilig! Hvor gammel er hun? Da eldste flyttet for seg selv våknet han like ofte som før, men nå er det heldigvis blitt bedre :)

Det stemmer[emoji4] Hun er 1,5, våkna bare en gang da hun sov hos oss og altså. Og alltid av mannens vekkeklokke[emoji85]

Sover veldig godt som vanlig :-) veldig takknemlig for å ha tre barn som alle har sovet godt hele natten fra veldig tidlig av.

Tja. Lille E sov fra 1-4, så fra 4-7 (så hjalp jeg eldste med å ordne seg litt til skolen), og så sov vi igjen til ca 10. [emoji14]

Back
Topp