Har du som voksen julekalender?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Selvfølgelig. Må kjøpe den selv, da.

Jeg får både pakkekalender og Flax kalender av mannen. :)

Sjokoladekalender som jeg kjøper selv!

Mannen kjøper til meg, men jeg får legge føringer for hvilken jeg helst vil ha. I år ble det rituals :)

Jeg har og hvert år, mannen har laget et par ganger. Også kjøper jeg selv ellers :)

Ønsker meg av mannen. Fikk et år med pakker. Nå gidder han ikke eller vi har ikke så god råd. Han får ikke lengre av meg heller. Var kjekkest de første årene vi var sammen. Men ønsker meg egentlig en sånn med vin ❤. Kan bli dyrt. Men så en som bare kjøpte noen få flasker og satt streker på de med nummer. Så kunne du drikke et glass hver dag

Mannen har brukt å kjøpe til meg, men i år ønsker jeg ikke kalender.. kan heller legge noe ekstra i barnas kalender..

Det har jeg fått hvert år (enten fra mamma og pappa, søsteren min eller samboer) men i år vet jeg faktisk ikke. Har ikke snakket med samboeren min om det i år, så hva han tenker er ikke godt å si. Han får værtfall fra meg :) Vurderer å kjøpe meg flax-kalender og/eller en (melkefri) sjokoladekalender :)

Mamma lager pakkekalender til meg og mini hvor han får pakke noen dager og jeg får noen, er utrolig koselig :)

Back
Topp