Har du smakt....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
har du smakt hjemmelaget karamellpudding??

ORIGINAL: Syska

Hjemmelaget karamellpudding har jeg smakt! Og det er sikkert den beste desserten som finnes!! Den på pakke minner jo ikke litt om hjemmelaget en gang, men sånn er det vel med det meste gjerne..[:D]

(Eneste butikkjøpte jeg vet som smaker bedre/like godt som hjemmelaget er vaniljesaus)

sjokoladepuddingen er jo faktisk også god kjøpt i butikk....
(kanskje jeg vil ha det i kveld,med vaniljesaus)

ORIGINAL: Godhjerta.

Ja, det har jeg heldigvis smakt. Og det overgår en hver etterligning/kjøpepudding.
Noe av det beste som finnes, og jeg kan spise meg kvalm på det.[8D]

samboeren min hadde bare smakt pakke-pudding før han traff meg for 4 år siden,
for moren hans likte visst ikke hjemmelaget.

Og han fikk seg en herlig opplevelse når han smakte min pappa sin verdens beste pudding!!!
Sambo la fort vekk pakke-puddingen da ja[:D][:D][:D]

Nei.
Men har hatt evige muligheter, men innbiller meg at jeg ikke liker det.

Jepp har smakt, men må ærlig talt si jeg liker kjøpe pudding bedre..

Men jeg ELSKER hjemmelaga karamellfromasj[:D] Det er digg det- den har liksom ikke "snerk" og så samme gode smaken, bare luftig og deilig!!! Å- nå fikk jeg lyst å lage det... Men er jo litt arbeid... Kanskje lage mange og ha i frysen?

Ja, det har jeg. Nyydelig, var den! [:D]

Ja, svigermor lager alltid hjemmelaget karamellpudding. Alle sier at det er verdens beste, men jeg liker mye bedre Tine sin ferdige i butikken[;)]

ORIGINAL: Syska

Jeg likte ikke karamellpudding i det hele tatt før, men nå skjønner jeg ikke hva jeg tenkte på.. Som sagt så er jo hjemmelaget karamellpudding omtrent det beste som finnes... Vi spiser det med pisket fløte til.. Gjør dere det også?

vi pynter den med krem,så de som liker krem spiser det.
men jeg liker ikke krem....bruker den GODE karamellsausen som er nedi formen når den er ferdig...

Back
Topp