Har du skrevet lister?

Jeg tør nesten ikke å si det, men jeg har til og med laget liste for hvilket husarbeid jeg skal gjøre før babyen lkommer! Hahahahaha!
 
Jeg elsker lister!! Har laget mange lister i hodet allerede. Skal etter hvert overføres til Excel! Har også fått lister fra venner som skal tittes på!
Lister for utstyr
Liste for fødebagen
Liste for husholdnings innkjøp (stackpile)
Liste for freezer meals
Liste for hva vi arver
Ja osv. Jeg er liste gal :smiley-bounce012

Hehe, så vittig! Ganske likt meg [emoji23]
 
Jeg kommer liksom ingen vei på listen mine, jeg... Dvs... har jo en del, men jeg antar at etter 17 år i samme hus og med 3 store barn så går ting litt på skinner og det meste finnes allerede... :p
 
Jeg elsker lister!! Har laget mange lister i hodet allerede. Skal etter hvert overføres til Excel! Har også fått lister fra venner som skal tittes på!
Lister for utstyr
Liste for fødebagen
Liste for husholdnings innkjøp (stackpile)
Liste for freezer meals
Liste for hva vi arver
Ja osv. Jeg er liste gal :smiley-bounce012
Del gjerne disse listene dine:)
 
Jeg har en avkrysningsliste på mobilen hvor jeg fører på det jeg kommer på etterhvert :)
 
her er min liste- gjerne tilføy det jeg mangler og gjerne si hva man kan vente med :D

Eneste jeg anbefaler er å ha flere pakker med bleier liggende, at peisgrind kan vente, avvente all ullinnkjøp før du vet barnet tåler det, kjøpe/strikke noen tepper og til sist ha en ferdigblandet MME i tilfelle :)
 
Eneste jeg anbefaler er å ha flere pakker med bleier liggende, at peisgrind kan vente, avvente all ullinnkjøp før du vet barnet tåler det, kjøpe/strikke noen tepper og til sist ha en ferdigblandet MME i tilfelle :)
Takk :) Peisgrind kjøper vi nå fordi vi har 3 hunder, en sånn type som man kan settesammen til en sirkel :)
 
Jeg har hverken liste eller plan [emoji85]
Det kommer nok etterhvert, men alt føles så evig langt unna enda!
 
Back
Topp