Har du skrevet lister?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Enten fysisk eller i hodet? :)

Altså: har du begynt å tenke på hva du trenger til babyen osv....eller er det for tidlig?`

Jeg har så smått begynt på listene i hodet... eller... begynt å tenke på hva jeg kan samle sammen fra søstrene mine... og hva jeg trenger å kjøpe nytt... :D

Siden jeg har en liten en fra før så er d svært lite jeg trenger å kjøpe, men har d klart d jeg må kjøpe [emoji23] vært å prøvd litt søskenvogner i dag :)

Lagde en liste over hva jeg tenker man trenger til baby (og seg selv i barselsiden) da vi fant ut at vi skulle begynne å prøve, med ca-priser! :D

Begynt på ei liste over hva som trengs. Håper å få lånt litt her og der etterhvert som nyheten kommer ut. De fleste der vi bor får nok ikke vite noe før vi er tilbake til skolestart. Yngstejenta har noen venner som fikk tredjemann ifjor, så man kan jo håpe at de er ferdige med småfolk og at man kanskje kan få lånt litt der [emoji4] Er endel som er litt vanskelig å få med på på fly om vi skulle få tilbud om å låne her.

Last edited:
Jeg elsker lister!! Har laget mange lister i hodet allerede. Skal etter hvert overføres til Excel! Har også fått lister fra venner som skal tittes på!
Lister for utstyr
Liste for fødebagen
Liste for husholdnings innkjøp (stackpile)
Liste for freezer meals
Liste for hva vi arver
Ja osv. Jeg er liste gal :smiley-bounce012

Har laget en liste med utstyr som vi trenger å kjøpe, spesifisert med merke og modell + evnt. linker til nettsider. Tenkte å være flink til å kjøpe inn litt etter litt, og kanskje følge med litt ekstra på tilbud og sånn (har meldt meg på ulike nyhetsbrev fra BarnasHus osv). Ser at det fort kan bli veeeldig dyrt om alt skal handles på en gang. Vi trenger jo absolutt alt :wideyed:

Jepp :) Laget innkjøpsliste i Excel :)

Samboeren har begynte på et par lister, en for oppussing som må gjøres før den lille kommer og en for innkjøp som skal gjøres. Jeg har ikke kommet så langt enda [emoji4]

Jeg er også listegal! + at jeg eeelsker å sitte å se på alt som finnes på nett.
Er ganske moderat på hva vi kjøper i første omgang, men jeg liker å se på ulike modeller etc så jeg vet jeg får det som blir riktigst for oss [emoji846] å så er det jo veldig greit å få et budsjett å gå ut fra.
I tillegg er det jo salg på ting hele tiden, så da er det greit å vite hva man skal ha, så man får slått til på noen kupp [emoji846]

Det vet jeg ikke før vi får vite hva det blir. Blir det en gutt til har vi alt mens blir det jente så har vi alt utstyr men ingen klær.

Her er det høy listeføring :D har alltid lister for alt mulig og koser meg med å finne ut hva vi trenger, nyttige nettsider, priser og alt mulig. Kjekt med en oversikt så vi kan spre utgiftene litt utover :)

Jeg elsker lister!! Har laget mange lister i hodet allerede. Skal etter hvert overføres til Excel! Har også fått lister fra venner som skal tittes på!
Lister for utstyr
Liste for fødebagen
Liste for freezer meals
Liste for hva vi arver

Og nå har du en liste over de listene du må ha :D

Jeg er også slik at jeg må ha lister ;)

Jeg har laget en hva vi MÅ ha før fødsel og en etter :-)
Noen som vil dele sin? Jeg kan dele min når jeg er på datan :-)

Jeg har laget en hva vi MÅ ha før fødsel og en etter :-)
Noen som vil dele sin? Jeg kan dele min når jeg er på datan :-)

Kan dele min når jeg er på data jeg også. Har og merket det vi MÅ ha, og det som bare er "kjekt å ha" som jeg tenker vi kan ønske oss [emoji6]

Lister for utstyr
Liste for fødebagen
Liste for freezer meals
Liste for hva vi arver

Hahaha! Jeg er helt lik!:p

Back
Topp