Har du skrevet 20 innlegg i dag?

dumidalia

Gift med forumet
Her kan vi "kvittere" etter hvert som vi har skrevet vår tilmålte dont hver dag.

Jeg har skrevet 22 innlegg, 23 med dette :) Koselig med litt forumsaktivitet igjen :)

Da har jeg det, i løpe a kort tid... hehe... men er usikker på om de tar med de jeg har skrevet på selve påmeldinga, og det jeg spurte om dere... så utenom de blir dette nr 20-å da sier jeg godnatt, snakkes i morgen ;)

Ja har 20. Veldig kjekt med Så masse aktivitet her :) no er det så mange inlegg at eg har ikkje rukke å lese igjennom alle ein gang! I måro er det srkvledøgn, litt dumt for eg har ein travel dag i morgon, men får skravle så mykje eg klarer om kvelden.

Jeg aaaaner ikke. Har skrevet som en gal. Må finne pc'n å telle. Men jeg må sove litt først, for nå sover lille snupp.

Tror det...

Idag, altså 8.mai har jeg vel kommet til noe over 200 innlegg tror jeg... hehe... mest siden det er sånn skravledøgn... syns jeg har gjort mye, men er jo ikke i nerheten av 15000 som må til for å vinne...

Er det skravledøgn.... Jeg vinner iallefall ikke den :oops:

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Idag, altså 8.mai har jeg vel kommet til noe over 200 innlegg tror jeg... hehe... mest siden det er sånn skravledøgn... syns jeg har gjort mye, men er jo ikke i nerheten av 15000 som må til for å vinne...
15000 var vel alle som er med i konkuransen til sammen, altså alle fra alle forumene???

Då har eg over 100 iallefall. tar kvelden no, får sjå om eg får skravla litt meir i morgon før 12.

15000 var vel alle som er med i konkuransen til sammen, altså alle fra alle forumene???
skjønte ikke det...

altså, hvordan vinner man skravledøgnene? og er det gruppen eller person som vinner? og er det en elelr flere vinnere?

Idag har jeg skravlet 305 innlegg... 306 me denne... altså siden kl 12.00 i dag...

skjønte ikke det...

altså, hvordan vinner man skravledøgnene? og er det gruppen eller person som vinner? og er det en elelr flere vinnere?

Idag har jeg skravlet 305 innlegg... 306 me denne... altså siden kl 12.00 i dag...

det står:
Vi beregner vinnergruppe ut fra snitt antall innlegg pr. påmeldte bruker (snittet beregnes kun under skravle-så-mye-dere-klarer-døgn). Dette for at det skal være like stor sjanse for å vinne uavhengig hvor mange deltakere det er. NB. For å ha anledning til å vinne må en oppfylle minstekravet til antall innlegg de andre døgnene.
Hvis dere (alle gruppene som er påmeldt) klarer å skravle over 10 000 innlegg under skravle-så-mye-dere-orker-døgn vil jeg legge inn ekstra premier som trekkes blant ALLE påmeldte i alle gruppene som har skravlet seg inn på Topp 100! (Her finner du Topp 100)
Hvis dere alle i lag klarer å skrive over 15 000 innlegg i løpet av døgnet vil jeg legge inn flere premier.
Hvis dere alle i lag klarer å skrive over 20 000 innlegg i løpet av døgnet vil jeg legge inn flere.

det vil vel sei at den termingruppa som har gjenomsnittlig mest innlegg gjennom skravledøgna vinner. Men at alle som kjem på topp 100 er med i trekning av premiar??

Back
Topp