Har du skremt mageboeren?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Har merket det noen ganger nemlig. Hvis jeg for eksempel plutselig hostee kraftig eller nyser, eller slik jeg gjør en del av nå for tida, at jeg prøver å få vekk "slimet" som sitter akkurat i overgangen mellom hals og nese så jeg kan svelge det (blir jo en veldig høy, usexy snorkelyd). Da skjer det gjerne at magen rykker til på en sånn måte at jeg tror babyen skvatt at den plutselige og høye lyden :p samme skjedde da jeg klappet sammen ene klesstativet i dag, og det var borti magen akkurat da det smalt, og det rykket til igjen. Nesten så jeg blir lei meg og tenker babyen min kommer skjelvende og skvetten til versen, stakkars :p gleder meg til den kommer ut så jeg evt kan trøste ordentlig :D

Hehe, har opplevd det samme ved et par liknende anledninger ja :D ...For å si det rett ut var definitivt den flaueste da hun skvatt når jeg slapp en promp! :p:oops: Holdt på å daue av latter!! :smiley-bounce022

Hehe, har opplevd det samme ved et par liknende anledninger ja :D ...For å si det rett ut var definitivt den flaueste da hun skvatt når jeg slapp en promp! :p:oops: Holdt på å daue av latter!! :smiley-bounce022

Hahaha, må ha vært en som smalt skikkelig da :D

Haha nei ikke opplevd

Har egentlig ikke tenkt noe videre over det, han er så turbo store deler av dagen og natta uansett.

Pappa og storebror syns det er gøy å lage fise lyd på magen :p å da har jeg merket at hun ofte skvetter første gang de gjør det :o

Tenker hun bare må bli vant til brå å høye lyder. Med en toåring i hus, besteforeldre som har hund og bestefedre som får akutt og veldig kraftig hoste ofte.

Du kan tro hvordan den lille reagerte når jeg stod å laget brunsaus og brannalarmen rett over hodet gikk av!:p stakkars liten :p blei ganske skremt mora og da:p

Har ikke tenkt så mye over det. Er så mye aktivitet jevnt over, både små og store krumspring. Mye lyd fra bikkjene (og mye lyd fra meg når jeg kjefter på bikkjene), så bør være godt vant med det ;)

Jeg klappa/tromma meg selv på magen (og babyen på rumpa) her om dagen, fikk kjempedårlig samvittighet, for han skvatt sånn skikkelig!!
Jeg har også tidligere skremt han med å fjerte, sykt komisk :p

Jeg har blitt ordentlig forkjølet, og i går da jeg hostet, merket jeg at han plutselig våknet til og strakk seg i alle retninger og deretter begynte han å hikke! Tror han skvatt ordentlig. :p

Back
Topp