har du prøvd giftering trikset?

ViVilla

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Trekk ut et hårstrå og hekt på en ring. plasser den så helt i ro over håndleddet. går ringen den frem og tilbake skal det være gutt, går den i ring tyder det på jente.

Har du prøvd trikset? om du har barn fra før, stemte det?

her blir det med tiden en jente, gutt og jente :dance008
 
I min kultur tar vi et tynt gullkjede og hekter på en forlovelsesring. Så skal man holde med høyre hånden over håndleddet til noen andre (altså kan man ikke gjøre det på seg selv). Alle jeg har gjort det på har det stemt med ! :wideyed: Jeg som ikke en gang hadde trua på det, ble sjokkert over at det stemte på så mange!!! Vi sier at om den går rundt og rundt er det tvillinger, går den denne veien | er det gutt (tror jeg), går den den veien - er det jente (tror jeg). Husker ikke helt hvilken vei som er hva.

På meg kom det
Jente
Gutt
Jente

Hittil har jeg jente. Spent på om neste blir gutt!!
 
Trekk ut et hårstrå og hekt på en ring. plasser den så helt i ro over håndleddet. går ringen den frem og tilbake skal det være gutt, går den i ring tyder det på jente.

Har du prøvd trikset? om du har barn fra før, stemte det?

her blir det med tiden en jente, gutt og jente :dance008

Problemet er at helt i ro går ikke så lenge man holder i hårstrået selv :p Kroppen vår beveger seg pga pust, små vibrasjoner i musklene avhengig av om man holder arma strakt eller bøyd - og dette påvirker dermed pendelevnen til hårstrået. Enkel fysikk, og lite fornuft bak teorien :p
 
Man kan også gjøre det på folk som har fått barn og ikke skal ha fler, jeg gjorde det på bestemor og alle hennes barn kom opp, til og med de hun mistet !
 
I min kultur tar vi et tynt gullkjede og hekter på en forlovelsesring. Så skal man holde med høyre hånden over håndleddet til noen andre (altså kan man ikke gjøre det på seg selv). Alle jeg har gjort det på har det stemt med ! :wideyed: Jeg som ikke en gang hadde trua på det, ble sjokkert over at det stemte på så mange!!! Vi sier at om den går rundt og rundt er det tvillinger, går den denne veien | er det gutt (tror jeg), går den den veien - er det jente (tror jeg). Husker ikke helt hvilken vei som er hva.

På meg kom det
Jente
Gutt
Jente

Hittil har jeg jente. Spent på om neste blir gutt!!
trolig mange måter å gjøre det på! vi har ofte brukt tråd også. om den går i ring for tvillinger får jeg det travelt, to sett :laughing002
 
Første har hvertfall stemt:joyful:
Jeg fikk med testen;
Gutt
Jente
Gutt
Men de to siste er veldig tett, trolig tvillinger. Dvs at foreløpig så stemmer testen 50%:hilarious:
Fordi det blir 15 mnd mellom de to første (og sannsynligvis de barna vi får) så stemmer testen kun om det blir jente nå, (eller som mamma sa) hvis du i utgangspunktet er gravid med tvillinger nå, men en overlever :bored:

Så jeg satser på at testen ikke stemmer 100%:hilarious:
 
Har ikke prøvd dette..

Kinesisk fødselskalender stemte på oss sist (jente) og på ALLE jeg har sjekket.

Stemmer den nå er det en liten kar jeg bærer på.
 
Aldri prøvd med forlovelsering og hårstrå eller tråd. Men har, stemt alle gangene med kinesisk fødselskaet.
Gutt
Gutt
Jente

Stemmer det nå så blir det jente :D
 
Kinesisk fødselskart stemte ikke her med første. Spent på andre!
 
Har ikke prøvd dette..

Kinesisk fødselskalender stemte på oss sist (jente) og på ALLE jeg har sjekket.

Stemmer den nå er det en liten kar jeg bærer på.

Med førstemann sa kinesisk fødselskart jente, vi har en sønn. Nå sier det gutt, så vi får se. :p
 
Her har ringtesten stemt tidligere :happy:

Jente
Jente

Så nå får man se da. Ringen sier jente igjen ;)
 
Prøvde med forlovelsesringen igjen igår, og da ble det visstnok bare jenter.. Så det går jo ikke siden vi har en sønn:hilarious:
 
Back
Topp