Har du prøvd de nye bleiene til Kiwi?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Syntes de var helt grei, men kommer til å kjøpe Rema sine fortsatt :)
Men de er en veldig god nr 2 bleie :)

Hørt at de lukter grusomt!
Anbefaler tøybleier da, de lukter ikke i det hele tatt [emoji5]️

Dumt spørsmål her, men hvordan funker tøybleier? Må de byttes hele tiden?
Ikke dumt spørsmål i det hele tatt. Tøybleier fungerer som en papirbleie, bortsett fra at den vaskes og brukes på nytt. Den må vel byttes på lik linje med en papirbleie. Mine dagbleier holder lett i 4-5timer (pleier å skifte oftere da), mens nattbleien holder i over 12 timer.
En stor fordel/forskjell er at man slipper eksplosjoner oppover ryggem osv med tøy, da den har strikker. Barnet mitt har heller aldri hatt sår stump. Og så sparer vi miljøet for over ett tonn plastavfall da :-)

De har dessverre feil passform til jenta mi så blir en del lekkasjer på natta. På dagtid går de greit å bruke.

Ikke dumt spørsmål i det hele tatt. Tøybleier fungerer som en papirbleie, bortsett fra at den vaskes og brukes på nytt. Den må vel byttes på lik linje med en papirbleie. Mine dagbleier holder lett i 4-5timer (pleier å skifte oftere da), mens nattbleien holder i over 12 timer.
En stor fordel/forskjell er at man slipper eksplosjoner oppover ryggem osv med tøy, da den har strikker. Barnet mitt har heller aldri hatt sår stump. Og så sparer vi miljøet for over ett tonn plastavfall da :)

hmm kanskje man skal innvistere i en å prøve :D
Høre bra ut dere da :)

hmm kanskje man skal innvistere i en å prøve :D
Høre bra ut dere da :)
Ja, det skader ikke å prøve ut :-) Anbefaler lillegull sin nettside for mer informasjon om systemer, vasking ol. Det er egentlig bare å starte en plass, så finner man fort ut hva man liker, og hva som passer. Bruktmarkedet er også stort, så der kan man spare masse, og selge unna bomkjøpene sine :-)

Ja, det skader ikke å prøve ut :) Anbefaler lillegull sin nettside for mer informasjon om systemer, vasking ol. Det er egentlig bare å starte en plass, så finner man fort ut hva man liker, og hva som passer. Bruktmarkedet er også stort, så der kan man spare masse, og selge unna bomkjøpene sine :)

Tusen takk for tips :)

Kjøpte en pakke da de ikke hadde libero i vår str... de lukta rart, typ sellerirot, og holder ikke tett om natten i allefall. Måtte bruke de et par netter og i natt våkna poden dyvåt i urin. Den er ok på dagtid når det ikke er lenge mellom bleieskift ;)

Back
Topp