M
Moderator Tone
Guest
Var du fornøyd med de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørt at de lukter grusomt!
Anbefaler tøybleier da, de lukter ikke i det hele tatt [emoji5]️
Ikke dumt spørsmål i det hele tatt. Tøybleier fungerer som en papirbleie, bortsett fra at den vaskes og brukes på nytt. Den må vel byttes på lik linje med en papirbleie. Mine dagbleier holder lett i 4-5timer (pleier å skifte oftere da), mens nattbleien holder i over 12 timer.Dumt spørsmål her, men hvordan funker tøybleier? Må de byttes hele tiden?
Ikke dumt spørsmål i det hele tatt. Tøybleier fungerer som en papirbleie, bortsett fra at den vaskes og brukes på nytt. Den må vel byttes på lik linje med en papirbleie. Mine dagbleier holder lett i 4-5timer (pleier å skifte oftere da), mens nattbleien holder i over 12 timer.
En stor fordel/forskjell er at man slipper eksplosjoner oppover ryggem osv med tøy, da den har strikker. Barnet mitt har heller aldri hatt sår stump. Og så sparer vi miljøet for over ett tonn plastavfall da![]()
Ja, det skader ikke å prøve uthmm kanskje man skal innvistere i en å prøve![]()
Høre bra ut dere da![]()
Ja, det skader ikke å prøve utAnbefaler lillegull sin nettside for mer informasjon om systemer, vasking ol. Det er egentlig bare å starte en plass, så finner man fort ut hva man liker, og hva som passer. Bruktmarkedet er også stort, så der kan man spare masse, og selge unna bomkjøpene sine
![]()