Har du prøvd bilstol på tfk understell?

Leea

Forelsket i forumet
Ny på tfk som annet enn sportsvogn :) Så lurer på litt :)
Har hørt at en kan ha bilstol på tfk understell, stemmer det?
Har du vært fornøyd?Er det lett å skifte mellom bag og bilstol da?
Hvilken bilstol passer på?

Jeg har brukt maxi cosi cabriofix på tfk jiggster twist understell. Kjempe kjekt for en kjapp tur inn på senteret feks ;) må bytte adaptere da, men det er jo gjort i en fei. Klikk av og klikk på.

Vil følge denne :)
Har akkurat bestilt fra kiddies24. Vogn og slik feste for bilstol..

Takk for svar :) Vil gjerne høre fra flere!

Jeg brukte det ofte de første månedene, det var kjempepraktisk. Babyen sovnet alltid i bilen, og da var det bare å bytte adapter og sette bilstolen på så han fikk sove uforstyrret.
Nå er han 4 mnd og våkner alltid når jeg løsner setet fra basen, så det har ikke blitt brukt så mye de siste ukene.

Flere enn maxicosi som passer på??

Må bare spørre :) Hvor mye kom det på?
Nå bestilte vi mye.. Men mener tfk joggster III (måtte ha III pga at vi bestilte utstyr for å bruke vogna som sykkelvogn ogs) og multi x bag kom på nesten 5.500 (med norsk MVA) Feste til bilstolen kostet ca 200kr mener jeg..

Flere enn maxicosi som passer på??
Mener de har feste til de fleste stolene. Om du går inn på kiddies24 og ser, trykke på tfk vogn , og så på tilbehør, så finner du adapter til bilstol - her er det oversikt over de forskjellige adapterne og hvilke stol de passer til- er vist ala universal.. Så en adapter passer til mange stoler :)

Takk for svar :) Må lese meg litt opp :)

Back
Topp