M
Moderator Irene
Guest
Hva skal dere finne på? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For vi en smakebit på kjolen?Jeg skal ut å prøve brudekjole i morgen, før vi skal i 60 årslag til min mors kjærste, søndag er foreløpig åpen, men blir nok en liten tur ut om været er godt. De største barna skal til bestefar på overnatting![]()
Deilig med å ikke ha altfor mange planerI dag skal vi på trilletur og kanskje handle litt.. Utenom det har vi ingen spesifikke planer enda![]()
Det kan ordnes, om jeg finner en jeg liker ;-) Er salg fra 1000-3000 kr :-DFor vi en smakebit på kjolen?![]()
Kult digger slike kjolerDet kan ordnes, om jeg finner en jeg liker ;-) Er salg fra 1000-3000 kr :-D
Gøy med loppemarkedStall jobb og ikke minst loppemarked og hvile rojoho
I dag skal vi besøke svigermor som aldri har sett lille frøkna, og nevøen vår som akkurat har operert et bein pga skade. Blir en lang dag tror jeg, så i morgen skal vi ingenting (ikke jeg og vesla i alle fall)
Elsker lopper i gubbens fordervelse. Men han er typen for å kjøpe alt nytt jeg er 2 hand all overGøy med loppemarked![]()
Mamma fri og greier kos deg i dagJeg skal en tur på byen for første gang på lenge over ett år, min søster har rund dag så det må feires. Småen blir hjemme med pappa og storebror![]()