Har du planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Jeg skal ut å prøve brudekjole i morgen, før vi skal i 60 årslag til min mors kjærste, søndag er foreløpig åpen, men blir nok en liten tur ut om været er godt. De største barna skal til bestefar på overnatting :-)

Dåp om ei uke, så vi jobber med forberedelse.

Slappe av! Eller vi skal vel egentlig på besøk til tante og onkel til sambo, men vi får se litt på formen om vi orker. Bør egentlig få orden på ammingen igjen, og da trenger jeg ikke helt avbrytelse med selskap hvor jeg stresser mye og føler meg ukomfortabel..

Barnebursdag... Ellers ingen planer. Håper på pent vær og å kunne være ute med de små! <3

I morgen skal vi å ta passbilder av barna siden vi skal til syden i sommer. Så tenkte jeg og eldstemann på 6 år å dra på kino☺️ Søndag skal vi på middag hos tanta mi. ☺️

I dag skal vi besøke svigermor som aldri har sett lille frøkna, og nevøen vår som akkurat har operert et bein pga skade. Blir en lang dag tror jeg, så i morgen skal vi ingenting (ikke jeg og vesla i alle fall)

I dag skal vi på trilletur og kanskje handle litt.. Utenom det har vi ingen spesifikke planer enda :)

Stall jobb og ikke minst loppemarked og hvile ro:) joho

Jeg skal ut å prøve brudekjole i morgen, før vi skal i 60 årslag til min mors kjærste, søndag er foreløpig åpen, men blir nok en liten tur ut om været er godt. De største barna skal til bestefar på overnatting :-)
For vi en smakebit på kjolen? :D

I dag skal vi besøke svigermor som aldri har sett lille frøkna, og nevøen vår som akkurat har operert et bein pga skade. Blir en lang dag tror jeg, så i morgen skal vi ingenting (ikke jeg og vesla i alle fall)

Spennende❤️ Håper dagen blir bra, selv om den blir lang ;)

Jeg skal en tur på byen for første gang på lenge over ett år, min søster har rund dag så det må feires. Småen blir hjemme med pappa og storebror:)

I helga er pappaen hjemme og snekrer og jeg er hos min pappa med vesla :) rolig helg!

Back
Topp