Har du peiling på dette kameraet??

tipp

Forumet er livet
Nikon D3000. 18-55mm??

Har nå spart opp til å kunne få råd til dette.Men er detbra?? Noen som vet?[:)]

Nice[:D][:D] mulig det blir kamera på meg på mandag da[:D][:D] takker for svar..Gleder meg!!![:D]

hva ga du for den pakken da?

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: tipp

4999,-
Så lukker øyene i tilfelle det skulle komme noe billigere, men når vi så Spaceworld hadde kameraet uten 55-200 til mer enn 4999 så koser jeg meg med det foreløpig[8D]

he he he[:D][:D] dette koster da 3999,men det er kun med 18-55mm. Men ejg skal ha det.Kan ikke vente mer nå..har et kamera som gi dårlige bilder innimellom...kan ikke leve med det heller liksom...."lurer på om dette bilde ble bra"prisjekt..

Det er et bra kamera og et godt kjøp :)
Enkelt og bruke, stabilt og tryggt.

Eneste minuset jeg kan se er at 18-55mm objektiv kansje er litt lite, selv bruker jeg mest 55-200ml objekti og 18-200 mm objektiv  når jeg tar bilder.

Men et objektiv går det jo an og kjøpe til etterhvert da :)
Da anbefaler jeg på det sterkeste et alround objektiv med 18-200mm optikk.

ORIGINAL: Rimpro

4999,-
Så lukker øyene i tilfelle det skulle komme noe billigere, men når vi så Spaceworld hadde kameraet uten 55-200 til mer enn 4999 så koser jeg meg med det foreløpig[8D]

he he he[:D][:D] dette koster da 3999,men det er kun med 18-55mm. Men ejg skal ha det.Kan ikke vente mer nå..har et kamera som gi dårlige bilder innimellom...kan ikke leve med det heller liksom...."lurer på om dette bilde ble bra"prisjekt..

Netonnet, sjekk ALLTID med oss først.. (husk reklamen)

her var det faktisk billigere :P

http://www.netonnet.no/art/foto/systemkamera/nikon/Nikon-D3000_-_AF-S18-55II(124316,3301)

tusentakk for tipset[:)][:)],men tror ikke jeg kan vente til den kommer i posten[8D] Tror jeg må gå i butillen på mandag å få det med en gang[:)]

4999,-

Å, var sånn kamera jeg hadde, så begynte bare å ønske meg kamera fra foreldra mine, tenkte også at det er greit å ha et som tar bra bilder når baby kommer.. Så tok kanskje et par uker så ladet ikke batteriet til det gamle kameraet lenger, så da er det jo greit at jeg har fått et nytt[8D]

18-55'en er gull[:D] Så, du burde glede deg til mandag hvis det blir nytt kamera[;)]

ja![:D]Gleder meg masse[:D]

ORIGINAL: syddihodet

Det er et bra kamera og et godt kjøp :)
Enkelt og bruke, stabilt og tryggt.

Eneste minuset jeg kan se er at 18-55mm objektiv kansje er litt lite, selv bruker jeg mest 55-200ml objekti og 18-200 mm objektiv  når jeg tar bilder.

Men et objektiv går det jo an og kjøpe til etterhvert da :)
Da anbefaler jeg på det sterkeste et alround objektiv med 18-200mm optikk.

det kommer etterhvert tror jeg[:)]føler jeg er litt nybegynenr igjen siden mitt vanlige speilrefleks har lagt i en skuff i 3 år nå[8D] Er innkl sånn fotokurs og i den pakken der[:)]

Back
Topp